rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det hender fra tid til annet at det kommer noen sånne innlegg til meg, men 99 % av dem er nok noen som kødder. I det minste gjetter jeg på det! Er du virkelig så desp at du hadde tatt meg? *Imponert* Ja, hvis det ikke dukker opp noe bedre innen rimelig kort tid, så skal du nok ikke se bort i fra det. Selv med dine 14 cm... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ja, hvis det ikke dukker opp noe bedre innen rimelig kort tid, så skal du nok ikke se bort i fra det. Selv med dine 14 cm... ;-) 14 my ass! Det er ikke størrelsen det kommer ann på, men.. eh.. andre ting? Eller? Jo, tror det... Håper det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 14 my ass! Det er ikke størrelsen det kommer ann på, men.. eh.. andre ting? Eller? Jo, tror det... Håper det... *lar deg leve i håpet* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 *lar deg leve i håpet* ;-) Det er vel du som lever i håpet. Tenker jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er vel du som lever i håpet. Tenker jeg! Høh, frekk er du. Til å være en gutt med så liten tiss, synes jeg du er noe høy på pæra. Kom deg øyeblikkelig ned på jorda. Du vet du vil ha meg, men vet ikke hvordan du skal si det. *humrer fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Høh, frekk er du. Til å være en gutt med så liten tiss, synes jeg du er noe høy på pæra. Kom deg øyeblikkelig ned på jorda. Du vet du vil ha meg, men vet ikke hvordan du skal si det. *humrer fornøyd* Jeg vet ikke engang hvordan du ser ut, og hadde ikke kjent deg igjen på gata om jeg hadde møtt deg, så å si at jeg har såååå lyst på deg før jeg får oversendt ett bilde, det kan jeg nok ikke si Men du har jo sett bilde av meg, så jeg forstår jo dine krampetrekninger når du ser nicket mitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg vet ikke engang hvordan du ser ut, og hadde ikke kjent deg igjen på gata om jeg hadde møtt deg, så å si at jeg har såååå lyst på deg før jeg får oversendt ett bilde, det kan jeg nok ikke si Men du har jo sett bilde av meg, så jeg forstår jo dine krampetrekninger når du ser nicket mitt! *sukker* Og jeg som begynte å tro du var av typen som verdsatte det indre... *hulker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 *sukker* Og jeg som begynte å tro du var av typen som verdsatte det indre... *hulker* Det er bare en frase de bruker fordi de _vet_ at den funker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 *sukker* Og jeg som begynte å tro du var av typen som verdsatte det indre... *hulker* Jeg verdsetter det indre, og at det betyr mest er det selvsagt ikke tvil om. Men det er lissom litt vrient å fantasere om en jenta man ikke vet hvordan ser ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er bare en frase de bruker fordi de _vet_ at den funker Åhhh. *faller hardt ned på jorda* Hvis jeg aldri skal falle for den frasen igjen, blir det aldri noe på meg... *sukker tungt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg verdsetter det indre, og at det betyr mest er det selvsagt ikke tvil om. Men det er lissom litt vrient å fantasere om en jenta man ikke vet hvordan ser ut Du begynner jo å kjenne meg litt,da. Jeg fantaserte mer om deg før jeg så bildet... *gliser rått* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du begynner jo å kjenne meg litt,da. Jeg fantaserte mer om deg før jeg så bildet... *gliser rått* Jeg vet, jeg husker du sa det. Det første du sa til meg etter at du fikk bildet var: Jaja, nå var den spenningen ødelagt.. Jeg skal aldri spørre noen på nettet om bilder mer!!! Frekk var du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Åhhh. *faller hardt ned på jorda* Hvis jeg aldri skal falle for den frasen igjen, blir det aldri noe på meg... *sukker tungt* Åjoda *smekke seg selv hardt på fingrene* Blir det no på meg, så blir det no på deg - so much can I fortell you! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg vet, jeg husker du sa det. Det første du sa til meg etter at du fikk bildet var: Jaja, nå var den spenningen ødelagt.. Jeg skal aldri spørre noen på nettet om bilder mer!!! Frekk var du! Det sier vel mer om skuffelsen min... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Åjoda *smekke seg selv hardt på fingrene* Blir det no på meg, så blir det no på deg - so much can I fortell you! Nå falt jeg litt av... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Nå falt jeg litt av... Ok, essensen: Åjoda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ok, essensen: Åjoda. Da er jeg med. Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg til å bli lurt av flere klisjeer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Da er jeg med. Vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg til å bli lurt av flere klisjeer... Klisjeer er av det gode - noen ganger. Bl.a denne om at man er så vakker uten sminke - helt naturlig *himle* Selv om man vet at man ser ut som et helvete om morran når man våkner, så er det helt greit å bli møtt med: åå NÅ var du søt altså. Jaaada, særlig. Men man vet da hva som er i gjære 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Klisjeer er av det gode - noen ganger. Bl.a denne om at man er så vakker uten sminke - helt naturlig *himle* Selv om man vet at man ser ut som et helvete om morran når man våkner, så er det helt greit å bli møtt med: åå NÅ var du søt altså. Jaaada, særlig. Men man vet da hva som er i gjære "Du er penest uten sminke" kommer bestandig fra halvpsykopatiske, sjalu gutter som vil ha deg i fred. Såpass har jeg da lært... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 "Du er penest uten sminke" kommer bestandig fra halvpsykopatiske, sjalu gutter som vil ha deg i fred. Såpass har jeg da lært... :-) Eller fra noen som er kåt om morran 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.