SierDuDet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det sier vel mer om skuffelsen min... ;-) Ja, jeg vet, og derfor var det ikke snilt sagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ja, jeg vet, og derfor var det ikke snilt sagt! Du skjønte poennget, og jeg sa det. Det var ikke noe galt med bildet/deg, bare at du plutselig ikke var en fantasifigur lenger... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Eller fra noen som er kåt om morran Hmmmm. Aldri opplevd den klisjeen om morgenen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Du skjønte poennget, og jeg sa det. Det var ikke noe galt med bildet/deg, bare at du plutselig ikke var en fantasifigur lenger... :-) Men jeg liker å være en fantasifigur. Jeg og Lynvingen, lissom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Men jeg liker å være en fantasifigur. Jeg og Lynvingen, lissom.. conan, mener du vel? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Men jeg liker å være en fantasifigur. Jeg og Lynvingen, lissom.. Ja, da må du slutte å vise bildet ditt til folk. I min fantasi var du en supermannliknende figur med utenomjordiske evner i senga... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ja, da må du slutte å vise bildet ditt til folk. I min fantasi var du en supermannliknende figur med utenomjordiske evner i senga... ;-) Utenomjordiske ferdigheter i senga har jeg selvsagt, men jeg er ustyrt med et menneskelig utseende, og derfor er det ikke så lett å se på meg at jeg er denne sexenes Gud, som jeg faktisk er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 conan, mener du vel? ;-) Ja, eller Conan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hmmmm. Aldri opplevd den klisjeen om morgenen... Vi sier ikke det fordi vi vil ha dere i fred eller fordi vi er kåte om morgenen. VI SIER DET FORDI VI HAR DÅRLIG TID OG DERE IKKE HAR BEGYNT Å SMINKE DERE ENDA. Enkelt og greit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Vi sier ikke det fordi vi vil ha dere i fred eller fordi vi er kåte om morgenen. VI SIER DET FORDI VI HAR DÅRLIG TID OG DERE IKKE HAR BEGYNT Å SMINKE DERE ENDA. Enkelt og greit! Å faen, hvorfor har jeg ikke skjønt det før??? Men noen sier det fordi de rett og slett er sykelig sjalu, og mannen til Zirine sier det fordi han er kåt. Fakta faen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Utenomjordiske ferdigheter i senga har jeg selvsagt, men jeg er ustyrt med et menneskelig utseende, og derfor er det ikke så lett å se på meg at jeg er denne sexenes Gud, som jeg faktisk er. Pøh, du som ikke turte ta testen for å bevise dine evner engang... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Men jeg liker å være en fantasifigur. Jeg og Lynvingen, lissom.. You Tarzan, me Jane... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Pøh, du som ikke turte ta testen for å bevise dine evner engang... ;-) Jeg trenger da ikke å ta noe test for å bevise mine evner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Å faen, hvorfor har jeg ikke skjønt det før??? Men noen sier det fordi de rett og slett er sykelig sjalu, og mannen til Zirine sier det fordi han er kåt. Fakta faen. Mannen til Zirine er alltid kåt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 You Tarzan, me Jane... ;-) Ugh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg trenger da ikke å ta noe test for å bevise mine evner! Skal Tigertrollet og jeg liksom ta det du sier for god fisk...? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Mannen til Zirine er alltid kåt! Det vet sikkert du bedre enn meg... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Skal Tigertrollet og jeg liksom ta det du sier for god fisk...? ;-) Selvsagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det vet sikkert du bedre enn meg... ;-) Jau! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sutra Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg er en gift kvinne på 42 år, bosatt i naboland. Jeg har i flere år drømt og fantasert som deg men aldri kommet inn i situasjonen. Er redd følgene så jeg får kanskje drømme videre?, hvis jeg da ikke finner mine drømmeelskere, også drømmer. Har ikke tørt å skrive her før, bare lest. Er det noen som har opplevd en slik drøm i våken tilstand? Å i tilfelle hvordan var det? Ble det som i drømmen eller ble det en skuffelse? Jeg har så lyst men tørr ikke.... Hadde ennå min m., den trauste danske stillt med en venn....drømmer. Har så lyst til å dumpe opp i det.....men.... tror drømmen smaker best..... PS gubben er en fordringsfull slavedriver som bare tenker på seg .. ''' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.