Gjest Het på grøten Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Noen ganger faker jeg orgasme.Sex`n er god,men hodet mitt er ikke helt med og det må det være for at jeg skal komme.Oftest fordi jeg er trøtt.Han er B-menneske og jeg er A.Liker best å ha sex om morgenen og resten av dagen...bare ikke kl.etter 24.Hvis jeg blir skikkelig tent på det tidspunktet og får orgasme kan jeg bare glemme å sove.(Helgene untatt).Er det råttent å fake orgasme? Hmm,jeg er god til det,også.Ikke bra? 0 Siter
shandy Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Men hva er vitsen? Du lurer jo kun deg selv. Er det ikke bedre å si at du ikke "får det til", men at det er godt allikevel - hvis du syntes det da? Jeg gidder ikke å spille iallefall, noe så nedrig. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Jeg er glad jeg ikke har deg som partner. Kommunikasjon er viktig i ett parforhold og kan jeg ikke stole på at du er ærlig, så hadde forholdet vært døfødt. Jeg hadde ikke likt å bli lurt på denne måten. 0 Siter
Amiga Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Jeg hadde aldri i livet giddet å fake, enten så får man orgasme eller så får man det ikke og det syns jeg partneren bør vite om. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Jeg er enig med Shandy; hva er vitsen -det er jo til syvende og sist du selv som går glipp av noe.. Jeg kunne aldri faket ihvertfall -bedre å være ærlig om man ikke kommer er min mening:-) 0 Siter
Gjest Het på grøten Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Men hva er vitsen? Du lurer jo kun deg selv. Er det ikke bedre å si at du ikke "får det til", men at det er godt allikevel - hvis du syntes det da? Jeg gidder ikke å spille iallefall, noe så nedrig. OK tilbakemeldinger.Slutt på fake! Takk.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.