Gå til innhold

Et lite problem

Anbefalte innlegg

Jadda1365380367
Skrevet

Når jeg danser tett med jenter, har jeg litt problemer med å holde Junior under kontroll. Hva kan jeg gjøre med det (dvs. hvordan får jeg kontroll) :) ?

Skrevet

en ting som funker med meg er å tenke hardt på helt andre ting.

som for eksempel hva du skal gjøre dagen etterpå.

litt rart da, men det funker i hvertfall.(med meg)

dans videre du

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Glem kontrollen, si heller at du har en lommelykt i lomma i tilfelle lyset skulle gå...

Skrevet

Vi tar det stort sett som et kompliment vi:-)

Ellers så får du holde avstand eller komme med standardforklaringene som nøkler, mobiltlf, slangeagurk..

Lommelykt, Ulv? Det er vel mer sannsynlig at du går på buen med en slangeagurk enn en lommelykt?! *flirer*

Skrevet

Vi tar det stort sett som et kompliment vi:-)

Ellers så får du holde avstand eller komme med standardforklaringene som nøkler, mobiltlf, slangeagurk..

Lommelykt, Ulv? Det er vel mer sannsynlig at du går på buen med en slangeagurk enn en lommelykt?! *flirer*

..på _byen_ skulle det stå selvsagt..

Tidlig på mårran det her;)

Skrevet

Helt vanlig.Bare hyggelig!Viser at det er litt futt i deg....

Skrevet

Så lenge junior ikke tar helt av og begynner å gløtte opp og spise peanøtter skal du ta det helt med ro. Det er vel bare sånn det er!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...