Jadda1365380367 Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Når jeg danser tett med jenter, har jeg litt problemer med å holde Junior under kontroll. Hva kan jeg gjøre med det (dvs. hvordan får jeg kontroll) ? 0 Siter
tissefanten Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 en ting som funker med meg er å tenke hardt på helt andre ting. som for eksempel hva du skal gjøre dagen etterpå. litt rart da, men det funker i hvertfall.(med meg) dans videre du 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Glem kontrollen, si heller at du har en lommelykt i lomma i tilfelle lyset skulle gå... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Vi tar det stort sett som et kompliment vi:-) Ellers så får du holde avstand eller komme med standardforklaringene som nøkler, mobiltlf, slangeagurk.. Lommelykt, Ulv? Det er vel mer sannsynlig at du går på buen med en slangeagurk enn en lommelykt?! *flirer* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Vi tar det stort sett som et kompliment vi:-) Ellers så får du holde avstand eller komme med standardforklaringene som nøkler, mobiltlf, slangeagurk.. Lommelykt, Ulv? Det er vel mer sannsynlig at du går på buen med en slangeagurk enn en lommelykt?! *flirer* ..på _byen_ skulle det stå selvsagt.. Tidlig på mårran det her;) 0 Siter
Badenymfen Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Helt vanlig.Bare hyggelig!Viser at det er litt futt i deg.... 0 Siter
terningkast6 Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Så lenge junior ikke tar helt av og begynner å gløtte opp og spise peanøtter skal du ta det helt med ro. Det er vel bare sånn det er! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.