Gå til innhold

Steinaldersex

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke steinaldermann
Skrevet

Leste et sted at det er fire ganger så mange menn som får for tidlig utløsning enn de som

får for sen utløsning.

Det skal visstnok henge igjen fra steinalderen da det gjaldt å få tidlig utløsning ellers kunne man bli overfalt av fiender eller ville dyr under sexakten.

I dag risikerer men heldigvis ikke å bli overfalt i sengen, så man kan ta seg god tid under kjærlighetsakten.

Noen kommentarer?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Man kan bli overrasket av sjalu ektemenn...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Erfaring?

Nei, og er ikke i riskogruppa nå :-) Men jeg er blitt spådd at jeg skal dø 90 år gammel, skutt av en sjalu ektemann på vei ut av et soveromsvindu :-)

Skrevet

Sikker på at man ikke risikerer å bli overfalt i sengen da?

hehe

Skrevet

Nei, og er ikke i riskogruppa nå :-) Men jeg er blitt spådd at jeg skal dø 90 år gammel, skutt av en sjalu ektemann på vei ut av et soveromsvindu :-)

Kjenner jeg deg rett, så ligger vel ikke spådommen i bakhodet ditt? Den styrer vel ikke ditt liv? :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kjenner jeg deg rett, så ligger vel ikke spådommen i bakhodet ditt? Den styrer vel ikke ditt liv? :-)

Gifte kvinner er ikke noe problem: det er ikke jeg som har skrevet under på et papir.

Skrevet

Gifte kvinner er ikke noe problem: det er ikke jeg som har skrevet under på et papir.

Jeg siktet til spådommen....

Gjest retvizan
Skrevet

Da blir det vel hakkeorden ja...

Med tanke på den, så tenker jeg at vi holder oss til misjonærstillinga.

*egoistisk*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg siktet til spådommen....

Åh.. vinduer, nei jeg har ikke hoppet ut vinduer enda.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Med tanke på den, så tenker jeg at vi holder oss til misjonærstillinga.

*egoistisk*

Den som er øverst har mer kontroll.

Gjest retvizan
Skrevet

Den som er øverst har mer kontroll.

Hvem trenger kontroll, når man har skjold?

He, he, det rima.

Skrevet

Fin unnskyldning for de det gjelder.

-Pyttsann, det er fordi jeg er så dyrisk, henger i meg fra steinalderen!

Bortsett fra det er eskimokvinner mer mottagelige for å bli gravide, slik at de førder barna sine på våren.

Naturen har sine luner, og vi er en del av den.

Skrevet

Åh.. vinduer, nei jeg har ikke hoppet ut vinduer enda.

Du tok oppgjøret på kammerset?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du tok oppgjøret på kammerset?

Nei gifte får være i fred for meg, men det er ikke alltid jeg får være i fred for dem skjønner du. Men det var før i tida.

Skrevet

Jeg vil ikke påstå at jeg er helt enig, men helt uenig er jeg heller ikke.

Skrevet

Ville dyr blir man overfalt av hos tigertrollet, og fiender kan dukke opp når som helst.

Ellers dårlig unnskyldning for å være lite utholdende i senga... :-)

Skrevet

"Men jeg er blitt spådd at jeg skal dø 90 år gammel, skutt av en sjalu ektemann på vei ut av et soveromsvindu :-)"

-Eh...vet du om det er du eller den sjalu ektemannen som er på vei ut av soveromsvinduet? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...