Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Maskinen min har streiket.

Leste et svar nå nettopp fra Joga...angående mitt innlegg til NN om chattekanal og bla bla.....oj...beklager, men jeg er meget sentimental av medisinene, og akkurat nå så strømmer tårene nedover hos meg...

Er det rart det er krig i verden? Du store verden for en måte å reagere på da...

Skal igrunnen heve meg høyt over det, men jeg ble skikkelig lei meg..

Vel, uansett, jeg stikker og stikker, og magen er oppblåst, og brystene som potetmel...Skal inn på ny ul på mandag for å se om eggene har vokst og er klare for å høstes.....

Gleder og gruer meg...har masse følelser og tanker..

Det værste som skjer er at jeg er så glemsk og tullete. Vimser og vamser og har ikke kontroll over meg selv lenger...

Håper maskinen min blir fikset snart...

Stor lei og god kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69087-ojsann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...