Gå til innhold

Hilsen fra DK + spørsmål om Assisted Hatching

Anbefalte innlegg

Hei!

Ringte Maigaard i stad, og 7 egg henger stadig med og deler seg fint. Jippi!!!

De sa ikke noe om karakterer på eggene, men de sa de var av meget god kvalitet. Kanskje det blir noen i fryseren denne gangen?! Det hadde vært topp, siden dette er siste forsøket i "3-packen".

Jeg spurte om Assisted Hatching, og det mente de vi kunne prøve. Det er ingen dokumentert virkning på at det hjelper, men det skader heller ikke å prøve. Vi skulle ringe i kveld og gi beskjed om vi ville ha det. Så nå lurer jeg på: Er det noen av dere som har fått AH på eggene? Ble dere gravide? :o)

Spurte også om det var mulig å få satt inn 3 egg, men det var jeg for ung(!) til,(for risikabelt, alle 3 kunne feste seg) mente de. Jeg blir 34 i oktober :o) I følge dem så er jeg ung i dette "gamet". Ikke så dumt det, for i andre sammenhenger er det gjerne motsatt ;o))

I morgen tidlig settes de 2 små inn, og i morgen kveld er vi hjemme igjen. Da begynner rugetida :o)

Lykke til alle dere andre som sprayer, stikker, ruger og gratulerer dere heldiggriser som er blitt gravide :o))

Klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Ville bare ønske deg lykke til i deilige danmark.

Jeg vet ikke noe særlig om AH, men det ble ikke til at jeg gjorde det. Hadde tenkt litt på det.

Jeg spurte også og insisterte nesten på 3 egg, men neida jeg var også for ung (akkurat fylt 36 år) Deilig å høre en er for ung da:-)

Jeg krysser alle fingre og tær for at det er din tur nå.

Jeg teste positivt for 14 dager siden på mitt 3je forsøk i århus!!

klem

Ja, vi har brukt assisted hatching og ja, er blitt gravide (tom. ved frys) — ved Maigaard. Men det bør jo være en grunn til å bruke AH. Hos meg foreslo de det uoppfordret — eggene hadde litt tykt skall sa de (er fem år eldre enn deg).

Uansett — hvis det var dette som skulle til, er det jo synd at norske klinikker har en så negativ holdning til det. Det skader jo iallfall ikke. Virker som de vet hva de driver med i Danmark. Det positive med Maigaard er at de gjør slike ting uten å ta ekstra betalt — mens Ciconia har den prislisten for hvert minste tilleggs-inngrep...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...