Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Få høre da ;)

100 alternativ som er bedre enn solarium kunne her vært ramset opp.

Og kunne vært oppført i tilfeldig rekkefølge med preposisjoner utelatt da dette skulle være innlysende.

Hvis det hadde mot formodning medført tvil om forfatteren mente _på_ bilen eller _i:_ bilen f.eks. så ga det rom for fri tolkning.:

....men da forfatteren innså at det medførte mye tankevirksomhet og den høyre hjernehalvdel er midlertidig ute av funksjon er jeg be om å få komme tilbake til en praktisk demonstrasjon av disse 100 plassene istedenfor.

;)

Og kunne vært oppført i tilfeldig rekkefølge med preposisjoner utelatt da dette skulle være innlysende.

Hvis det hadde mot formodning medført tvil om forfatteren mente _på_ bilen eller _i:_ bilen f.eks. så ga det rom for fri tolkning.:

....men da forfatteren innså at det medførte mye tankevirksomhet og den høyre hjernehalvdel er midlertidig ute av funksjon er jeg be om å få komme tilbake til en praktisk demonstrasjon av disse 100 plassene istedenfor.

;)

Ja takk, dette vil jeg gjerne SE!!

;)

Joa, klart det skal ordne seg. ;)

Jeg kan foresten speile meg uten speil nå ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...