Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Mulig jeg er litt sein med innlegget mitt, men jeg kjenner meg igjen og har laget innlegg tidligere om det samme. Jeg liker å se jenter i regntøy, Helly Hansen har mye fint, men det er mye fint å se i skai og sånn bevernylonaktig stoff også.

Liker det glatte og glinsende stoffet og det å se og kjenne konturene under.

Fikk svar fra en jente som viste forståelse for det å kunne fantasere om hva som gjemmer seg under, og som syns det hadde vært kult dersom kjæresten hennes hadde noen yndlingsklær han digget at hun kledde seg i.

Utfordringen er at dette ikke må overdrives, slik at hun tror at du liker klærne bedre enn kroppen, hun må ikke få følelsen av å være en statist. Noe av dette kan visstnok begrunnes med at menn ikke er monogame og på denne måten lurer hjernen til å tro at han har flere damer. Litt er også det forbudte. Og så skal det visstnok ha noe med ting en har opplevd i barndommen.

Hyggelig å lese at det er flere som liker dette. Det ultimate er dersom hun stiller med undertøy i tillegg, gjerne stroppet opp mot stay-ups. Jeg innrømmer at jeg av og til tar på meg regnjakka mi (for øvrig Helly Hansen) når jeg onanerer, - gjør du det ?

Håper det er noen jenter der ute som vil supplere med info og kommentarer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69222-regnt%C3%B8y/#findComment-365806
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...