Gjest Xwoman Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ja, det er nettopp det jeg gjør...Det er så utrolig sexy! Blir drit kåt av det....Noen som har det på samme måte?? 0 Siter
Gjest Xwoman Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Huff nei. Heldigvis. :-) Nei?? Hvorfor ikke det?? Er du mann kanskje?? Jeg synes det er driiit sexy! Ihvertfall hvis han er flott og muskuløs.... 0 Siter
naiv Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ikke hvis han har kulemage og tynne pipestilk bein. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Nei?? Hvorfor ikke det?? Er du mann kanskje?? Jeg synes det er driiit sexy! Ihvertfall hvis han er flott og muskuløs.... Fordi du og jeg tydeligvis har forskjellig smak. Så enkelt er det... :-) 0 Siter
Gjest Nalakit Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Nei. Jeg tenner ikke spesielt på det, men kan forstå deg. Blir ikke kåt av det, men når kjæresten min har det på så er han jo veldig deilig og sexy i det, men det er sikkert fordi han er stor og veltrent, og har på seg noe stramt og fint!.. 0 Siter
Mr Pooh Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Mulig at du har en latex-fetish? Sjekk www.skintwo.com, kanskje det er noe for deg! 0 Siter
Gjest Xman23 Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Wow... Skikkelig digg at du tenner på dette. Jeg tenner nemlig på å HA PÅ MEG våtdrakt. En herlig følelse at kroppen er "innesperret" i gummi fra topp til tå... Damer i våtdrakt er dessuten driiiitsexy det også... 0 Siter
Gjest Xwoman Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Mulig at du har en latex-fetish? Sjekk www.skintwo.com, kanskje det er noe for deg! Jammen santen har jeg latex- fetish!! Fytterakkern....Har aldri studert latex før, men når jeg gikk inn på den siden og så på menn i latex...=) hmmm...Så jeg har endelig funnet min fetish! :0) 0 Siter
Mr Pooh Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jammen santen har jeg latex- fetish!! Fytterakkern....Har aldri studert latex før, men når jeg gikk inn på den siden og så på menn i latex...=) hmmm...Så jeg har endelig funnet min fetish! :0) Tenkte jeg det ikke 0 Siter
Jack1365380333 Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jammen santen har jeg latex- fetish!! Fytterakkern....Har aldri studert latex før, men når jeg gikk inn på den siden og så på menn i latex...=) hmmm...Så jeg har endelig funnet min fetish! :0) DU sier du tenner på MENN iført latex.... Lurer derfor på om DU tenner på å ha på deg latex, eller tror du vil tenne på det... Det ser jo unektelig helt rått ut å ha på slike trange drakter i latex.... 0 Siter
gummi Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Er selv gummifetish. Se link. Mange fine bilder. Noen av meg , noen i våtdrakt http://www.flickr.com/photos/gummimann/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.