Gå til innhold

Tenner på menn i våtdrakt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Nalakit

Nei.

Jeg tenner ikke spesielt på det, men kan forstå deg.

Blir ikke kåt av det, men når kjæresten min har det på så er han jo veldig deilig og sexy i det, men det er sikkert fordi han er stor og veltrent, og har på seg noe stramt og fint!..

Mulig at du har en latex-fetish?

Sjekk www.skintwo.com, kanskje det er noe for deg!

Jammen santen har jeg latex- fetish!! Fytterakkern....Har aldri studert latex før, men når jeg gikk inn på den siden og så på menn i latex...=) hmmm...Så jeg har endelig funnet min fetish! :0)

Jack1365380333

Jammen santen har jeg latex- fetish!! Fytterakkern....Har aldri studert latex før, men når jeg gikk inn på den siden og så på menn i latex...=) hmmm...Så jeg har endelig funnet min fetish! :0)

DU sier du tenner på MENN iført latex.... Lurer derfor på om DU tenner på å ha på deg latex, eller tror du vil tenne på det... Det ser jo unektelig helt rått ut å ha på slike trange drakter i latex....

• 4 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...