Gå til innhold

Er du god i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

4

• atleten

4

• Zirine

3

• rufsetufsa

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest sensuel

Skremt?! Fortell!

hehe...

Det er vel egentlig litt flaut... (rødm)

Men det er ikke alle mannfolk som 'takler' så dominerende kvinner som meg. ;-/

(Jeg er ikke dominerende i hverdagen, kun seksuelt)

Jeg kan ikke være 'underlegen' -eller bli forført... (det av grunn som jeg nevnte i annen tråd til deg i sta)

Men jeg har det med å 'brekke ned' å 'kjøre på' med hele pakka med en gang... Og de som har reagert på det, har ikke klart å 'få den opp'... (jeg snakker om to personer her... - ikke fler)...og de har heller ikke fortsatt forholdet... De har aldri sagt at det er derfor, det er noe jeg føler...

hehe...

Jeg kan ikke være 'underlegen' -eller bli forført... (det av grunn som jeg nevnte i annen tråd til deg i sta)

Men jeg har det med å 'brekke ned' å 'kjøre på' med hele pakka med en gang... Og de som har reagert på det, har ikke klart å 'få den opp'... (jeg snakker om to personer her... - ikke fler)...og de har heller ikke fortsatt forholdet... De har aldri sagt at det er derfor, det er noe jeg føler...

Det hørtes nå slettes ikke galt ut, tvert imot ganske digg....! Men muligens noe uvanlig ja. :-)

Annonse

hehe...

Det er ikke akkurat det jeg forbinder med å være sensuell?

Å bende ned fyren, sette (hive) seg over ham og knulle ham rått?

Gjest ikke undertegnet

Ja.

Ja, det mener jeg selv ihvertfall. Det er jo begrenset hva jenter kan gjøre for å være gode i senga,-det er jo forsåvidt bare å være aktiv og vise at man liker det. Og det gjør jeg! Og har aldri hørt en klage!

Og vil bare si:

De guttene som sier at jenta var dårlig i senga, bør passe seg litt. -Da er de tydeligvis ikke så bra selv. Hadde de vært flinke, så hadde jenta hatt det kjempedeilig, og automatisk vært "med"!

-Nalakit.

Av alle de mangfoldige og heldige som har hatt den glede og ære, så har ingen noengang ytra noe om det. Den eneste responsen jeg har fått er masse uling:-/ Jeg duger nok ikke nei:-(

Uling? Er det bikkjer du har hatt sex med, er det ikke rart de ikke har sagt noe...

Vanskelig å si egentelig, siden jeg ikke har vært til sengs med andre enn kona i en årrekke. Hun "kan" jeg jo ut og inn (praktisk talt), og etter så lang tid sammen, så vet jeg hva som funker for oss sammen, og hva som ikke funker. Men, samtidig kan jo dette bli en slags hvilepute, hvor man ikke anstrenger seg nok for å fornye seg, siden suksess er garantert på en måte..

Før den tid, så har jeg opplevet alt fra omtrent totale katastrofer ( kommer etter 3 sekunder og klarer ikke å få den opp igjen) til prestasjoner som fortsatt merker med etterskjelvet. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...