Gå til innhold

Er du god i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

4

• atleten

4

• Zirine

3

• rufsetufsa

3

Mest aktive i denne tråden

Som mange sier her ikke opp til meg å dømme. Men jeg er veldig fokusert på at jentas blir tilfredstilt og at jeg driver henne fram til en og kanskje flere orgasmer. Prøver å sette meg inn i jentas tennings mønster og hvilke teknikker som gjør det deiligst for henne. Når enn får jenta skikkelig kåt og tent og gir henne opp til flere orgasmer så gir hun letter mer av seg selv tilbake og føler seg mer rolig og sikker og da er sexen helt utrolig deilig!

Eh... - JA! Det tror jeg...

Men jeg må ha en litt tøff partner, jeg er redd jeg er litt for 'rå'...

Har opplevd at noen har blitt litt 'skremt'... - og det er ingen god følelse...

:-/

Nysgjerrig nå hva som kan skremme en mann fra sikker herlig jente som deg!

hva skremmer dem?

Er du dominant i sengen og veldig kinky med flere typer av sm eller hva er det? (",)

Ja, det mener jeg selv ihvertfall. Det er jo begrenset hva jenter kan gjøre for å være gode i senga,-det er jo forsåvidt bare å være aktiv og vise at man liker det. Og det gjør jeg! Og har aldri hørt en klage!

Og vil bare si:

De guttene som sier at jenta var dårlig i senga, bør passe seg litt. -Da er de tydeligvis ikke så bra selv. Hadde de vært flinke, så hadde jenta hatt det kjempedeilig, og automatisk vært "med"!

-Nalakit.

Du har et godt poeng der! men glem ikke at jenta må også ta innsjativ til sex og hun bør prøve å være den dominante av og til. Selv om følelser og trygghet er veldig viktig for en god del jenter som har sex.

Annonse

Nysgjerrig nå hva som kan skremme en mann fra sikker herlig jente som deg!

hva skremmer dem?

Er du dominant i sengen og veldig kinky med flere typer av sm eller hva er det? (",)

*ler*

Driver ikke med sm, nei...!

Jeg er veldig usjenert, til tider altfor direkte og ærlig,

Og jeg må forføre, -ikke bli forført. Jeg har styringen under hele 'akten', og jeg sier gjerne ifra hva jeg liker, og hva jeg evt. vil forandre litt på underveis.

Jeg tror mannfolk stort sett er vant til å være 'jegeren', og 'forføreren'... - og den dominante...

Med meg må de finne seg i å være den 'passive, - nytende' , og det er det ikke alle menner som fikser.

;-/

*ler*

Driver ikke med sm, nei...!

Jeg er veldig usjenert, til tider altfor direkte og ærlig,

Og jeg må forføre, -ikke bli forført. Jeg har styringen under hele 'akten', og jeg sier gjerne ifra hva jeg liker, og hva jeg evt. vil forandre litt på underveis.

Jeg tror mannfolk stort sett er vant til å være 'jegeren', og 'forføreren'... - og den dominante...

Med meg må de finne seg i å være den 'passive, - nytende' , og det er det ikke alle menner som fikser.

;-/

Det høres da innmari herlig ut!!

Lar du mannen ta komandoen inni mellom og hører hva han liker?

Betyr det at du er rev på å ri?

Og ber du han legge,sette seg iforskjellige stillinger eller hva?

Dette blir kanskje litt for direkte og personlig.

Jeg har selv lett for å si hvordan jeg vil ha det og si ting rett ut og være ærlig.

Det høres da innmari herlig ut!!

Lar du mannen ta komandoen inni mellom og hører hva han liker?

Betyr det at du er rev på å ri?

Og ber du han legge,sette seg iforskjellige stillinger eller hva?

Dette blir kanskje litt for direkte og personlig.

Jeg har selv lett for å si hvordan jeg vil ha det og si ting rett ut og være ærlig.

Du verden...!

Ehm... -jeg 'lar han' dominere innimellom... -jeg er selvfølgelig opptatt av å finne ut hva han liker best, og jeg ber han skifte stilling hvis det trengs...

- Og jeg liker best å 'sitte oppå'...

Det er grunner til at jeg har blitt den jeg er, og jeg skulle faktisk ønske at jeg ikke er sånn. For jeg misunner de kvinnene som bare 'lukker øynene og lar seg 'rive med'. Det kan jeg aldri klare.

Derfor sier jeg ja, til 'teknisk god'... men følelsesmessig, .. nope...

så du har våkna nå?

sliten i dag kanskje? ble kanskje litt for mange lufteturer i helga?

Yes, jeg våknet.. og så ramlet jeg jammen meg i tre ukers koma igjen..*flirer*

Ellers så var det pc'en som hadde en komalignende tilstand. Hmm. Jo.

Og ja: bikkja har blitt forvist til burtilværelse fra tid til annen i denne perioden;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...