Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nå tretten dager siden egginnsetting, og i dag tok jeg testen - hurra, to blå streker!!!!!!! Men jeg vet at jeg ikke skal rope hurra for tidlig. Sist gang festet egget seg i høyre eggleder, som måtte fjernes. Den gangen hadde jeg smerter et spesielt punkt på siden + utflod (blod eller brun utflod) hele tiden i små mengder. Nå har jeg ikke noe utflod eller blod, men har altså vondt på samme side som sist, kanskje ikke så langt ute. Dette kan jo ikke skje igjen, kan det det, på samme side???!!!!! HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69264-svangerskap-utenfor-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Kjenner meg veldig godt igjen. Jeg har selv hatt to svangerskap utenfor livmoren. Den siste gangen jeg var gravid (sønnen min er 7 mnd i dag) hadde jeg en kropp som var full av symptomer på Ex.u noen timer etter at jeg testet positivt. Jeg hadde vondt i magen, skulderen etc. Vel som du skjønner var alt i sin skjønneste orden.

Om du er veldig bekymret (noe jeg oppfatter at du er) gå til legen å krev å få to blodprøver med neon dager mellomrom og UL så tidlig som mulig. Da får du avkreftet det så tidlig som mulig.

Det går sikkert bra skal du se. Det er heller ikke unormalt å ha litt vondter både her og der i magen når man er gravid. Det hadde i alle fall jeg.

Lykke til videre med magen.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...