Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jippi!

Nå er det ikke tvil lenger - fra svak blå på rugedag 9 og 10 til klar blå i dag på rugedag 13.

Nå får jeg håpe jeg klarer å roe meg ned og slappe av.

Har så stor tro på at det er fotsoneterapien som har hjulpet meg, så de som føler de har råd til det - kjør i vei.

Får ikke håpe jeg må bytte forum for det om jeg nå faktisk er gravid. Skal passe meg for hva jeg forteller og ta opp det som gjelder graviditet på graviditetsforum, men der er en del jeg ønsker å vite hvordan det går med.

Lykke til alle prøvere, måtte sommeren og høsten bringe frem mange blå streker.

Gla i dokke alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69321-to-flotte-bl%C3%A5-streker-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MASSE!!

Dette var en skikkelig gladmelding på en mandagsmorgen!

Lykke til fremover og det er veldig koselig hvis du følger oss andre i mål også!

Klem kul

Hei!

Gratulerer skau, det var koz å høre.

Må bare spørre om noe samtidig som jeg er her inne...

Jeg er muligens litt urutinert, og det er kanskje et dumt spørsmål, men bare må spørre!!!

Når du snakker om rugedag 9 og 10 osv. Er det å regne fra når egget blir befruktet eller er det når det blir satt inn i livmoren?

Vennlig hilsen

Annonse

Hei!

Jeg er muligens litt urutinert, og det er kanskje et dumt spørsmål, men bare må spørre!!!

Når du snakker om rugedag 9 og 10 osv. Er det å regne fra når egget blir befruktet eller er det når det blir satt inn i livmoren?

Vennlig hilsen

Gratulerer!

Virkelig flott og høre, og det gir en god porsjon optimisme til oss som er igang eller som skal i gang!

Lykke til videre.

Hilsen

Hei!

Vennlig hilsen

Hei Koba!

Slik jeg regner det er det fra den dagen jeg setter inn. (innsettingsdagen er dag 1)

Vet ikke om det er riktig med det er slik jeg gjør det.

Klem.

Hei Koba!

Slik jeg regner det er det fra den dagen jeg setter inn. (innsettingsdagen er dag 1)

Vet ikke om det er riktig med det er slik jeg gjør det.

Klem.

Hei igjen!

Takk for snarlig svar. Da er altså jeg på dag 7, og er spent på testen. Men det er vel litt tidlig!

Lykke til med deg!

Blir spennende å følge med hvordan det går med deg.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...