Gå til innhold

Alders- og kulturforskjell

Anbefalte innlegg

Uansett hva du mener i denne tråden er det lettere å ta imot råd fra noen som er litt mer diplomatisk enn du var.

Ingen gidder å høre på råd fra noen de synes er drittsekker i øyeblikket :-).

Forresten har jeg sett Gudfaren i helga og den var helt rå så tusen takk for rådet.

Jeg har enorm filmsmak! :)

Sitter for øvrig å ser på Mulholland Drive for andre gang nå, men måtte ta en pause for å se om noen har skjelt meg ut her :)

Hvordan mener du at man skal framføre slike råd som jeg nå gir dama?

Jeg duller ikke med folk uansett, men forteller hvor landet ligger. Hvis hun synes jeg er en drittsekk pga det, så helt greit. Det er trossalt sånn jeg er og hvis hun av den grunn ikke vil høre på mine råd så er det hennes loss, ikke mitt.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

19

• Dorthe

6

• Luska

2

• MsSophie

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg er ikke norsk statsborger, og gifte seg med meg for å få oppholdstillatelse er ikke aktuelt. Giftemål ble aldri nevnt og jeg blir mye mere skremt av innleggene her inne enn av et arabisk temperament. Mannen satt ikke i et asylmottak han hadde skaffet seg jobb og bolig, da må han ha lov å ferdes runt som alle andre siden noen her mener tydeligvis at de som bor på asylene ikke burde gjøre det. JEG er glad at jeg ikke har samme nasjonalitet og noen som skriver her inne. Så overfladisk som jeg skrev i begynnelsen og lagde litt om her og der og fikk de rasistiske reaksjonene hadde jeg ikke ventet. Hvem er naiv?

Fortell meg en ting jeg skrev her som er rasistisk.

Alt annet er for øvrig sagt så jeg ser ingen grunn til å kommentere noe av det andre du skrev til meg.

Men det hadde vært hyggelig om du forteller meg hvor jeg har har vært rasistisk, eventuelt hvilken merkelig definsjon du har på rasisme.

Gjest Har ikke nick

Sitter for øvrig å ser på Mulholland Drive for andre gang nå, men måtte ta en pause for å se om noen har skjelt meg ut her :)

Jeg duller ikke med folk uansett, men forteller hvor landet ligger. Hvis hun synes jeg er en drittsekk pga det, så helt greit. Det er trossalt sånn jeg er og hvis hun av den grunn ikke vil høre på mine råd så er det hennes loss, ikke mitt.

Det er ikke snakk om dulling. Det er snakk om RESPEKT for andre. Du bør prøve å få fram budskapet ditt på en noe mer diplomatisk måte. Da blir det kanskje lettere å ta deg seriøst også.

Det er ikke snakk om dulling. Det er snakk om RESPEKT for andre. Du bør prøve å få fram budskapet ditt på en noe mer diplomatisk måte. Da blir det kanskje lettere å ta deg seriøst også.

Det er snakk om dulling om jeg skal svare på en annen måte enn hva jeg selv føler bare for å spare hennes følelser.

Jeg fatter for øvrig ikke hva du gviner for, men du er kanskje hysterisk av natur.

Helt ok det også. Noen ganger er hysteriske kvinnfolk riktig så artige.

Gjest Har ikke nick

Det er snakk om dulling om jeg skal svare på en annen måte enn hva jeg selv føler bare for å spare hennes følelser.

Jeg fatter for øvrig ikke hva du gviner for, men du er kanskje hysterisk av natur.

Helt ok det også. Noen ganger er hysteriske kvinnfolk riktig så artige.

Ser du, du er patetisk uansett hva du skriver. Navnekalling er jo en av dine spesialiteter. "Hysterisk kvinnfolk". Javel, ja.

Annonse

Ser du, du er patetisk uansett hva du skriver. Navnekalling er jo en av dine spesialiteter. "Hysterisk kvinnfolk". Javel, ja.

Hvorfor gidder du å diskutere mot patetiske meg?

Ja, der ser du. Jeg hadde rett i at du var et kvinnfolk.

Ingen mann presterer å tenke så urasjonelt som det du gjør her.

Nei, du tar SELVSAGT (favorittordet ditt?) ikke noe som helst til deg. Det viser bare din arrogante jeg-vet-best-holdning.

Selvsagt tar jeg ting til meg. Det er en av evnene en så oppegående person som meg faktisk har, men jeg forventer ikke at du forstår hva jeg snakker om.

Jeg tar derimot ikke til meg pjatt fra et overhysterisk kvinnemenneske som ikke har sagt noe konstruktivt i den diskusjonen her, og ikke gjør annet enn å henge seg opp i min patetiske figur.

Og det tar jeg som sagt ikke til meg.

Det er ikke noe vits i å såre folk unødvendig. Det er ikke det samme som å dulle.

Du skal selvfølgelig si din mening men det er mange måter å si en ting på. Jeg blir fort såret når folk bare buser ut med ting.

Du kunne jo ha sagt at dersom hun tenkte godt etter var det stor sannsynlighet for at han var ute etter oppholdstillatese og at hun derfor etter din mening hadde gjort det riktige dvs. å bryte med mannen.

Var Mullholland Drive bra? Har ikke sett den.

Annonse

Det er ikke noe vits i å såre folk unødvendig. Det er ikke det samme som å dulle.

Du skal selvfølgelig si din mening men det er mange måter å si en ting på. Jeg blir fort såret når folk bare buser ut med ting.

Du kunne jo ha sagt at dersom hun tenkte godt etter var det stor sannsynlighet for at han var ute etter oppholdstillatese og at hun derfor etter din mening hadde gjort det riktige dvs. å bryte med mannen.

Var Mullholland Drive bra? Har ikke sett den.

Den er jævla bra, og nå skal jeg tilbake til stua for å se ferdig filmen, uten å avbryte med å sjekke innlegg her! :)

Tja.. det virket som om dama selv var i tvil, så jeg følte ikke at det var noen grunn til å stikke noe under en stol. Som 44-åring burde hun jo også forstå bedre..

29 år gammel, vært noen få mnd i Norge, stresser med at forholdet skal bli veldig seriøst, og dama på 44 år tar ikke hintet..

Ærlig talt... Man kan jo ikke annet enn å få lyst til å være langt mer spydig enn hva jeg var.

Jeg føler trossalt at jeg var snill.

Gjest Har ikke nick

Selvsagt tar jeg ting til meg. Det er en av evnene en så oppegående person som meg faktisk har, men jeg forventer ikke at du forstår hva jeg snakker om.

Jeg tar derimot ikke til meg pjatt fra et overhysterisk kvinnemenneske som ikke har sagt noe konstruktivt i den diskusjonen her, og ikke gjør annet enn å henge seg opp i min patetiske figur.

Og det tar jeg som sagt ikke til meg.

En annen ting som er patetisk er at du gudhjelpe meg skriver talentløse innlegg her hver bidige dag. Mener å huske at du er en relativt ung mann. Har du ikke andre ting å ta deg til?

Syns jeg ser sambo sitte her og "dolle" hele dagen. Herregud, det er jo nesten litt komisk at du ikke ser det selv.

Den er jævla bra, og nå skal jeg tilbake til stua for å se ferdig filmen, uten å avbryte med å sjekke innlegg her! :)

Tja.. det virket som om dama selv var i tvil, så jeg følte ikke at det var noen grunn til å stikke noe under en stol. Som 44-åring burde hun jo også forstå bedre..

29 år gammel, vært noen få mnd i Norge, stresser med at forholdet skal bli veldig seriøst, og dama på 44 år tar ikke hintet..

Ærlig talt... Man kan jo ikke annet enn å få lyst til å være langt mer spydig enn hva jeg var.

Jeg føler trossalt at jeg var snill.

Nei, du var ikke snill nok...

Gå å se filmen din nå, kanskje jeg kan leie den hvis den er så bra. Jeg har et lite filmkick for tiden.

Gjest sensuel

Hvorfor gidder du å diskutere mot patetiske meg?

Ja, der ser du. Jeg hadde rett i at du var et kvinnfolk.

Ingen mann presterer å tenke så urasjonelt som det du gjør her.

*knegg*

(jeg er faktisk enig i ALT sdd har skrevet her til nå... det er helt sikkert!)

Jeg blir nesten irritert, jeg... - når voksne mennesker ikke vet sitt eget beste...

PS: Hun BA om synspunkter...

Gjest sensuel

Jeg føler at jeg oppfører meg nummeret før eksemplarisk her på dol, og har gjort det veldig lenge nå.

I sånne saker som det her så har du nok likevel rett i at jeg forteller det jeg mener uten å stikke noe under en stol, men jeg har ikke nå rakket ned på hun som skrev hovedinnlegget.

Jenter som henne trenger bare rett og slett å få ting inn med teskje før de ender opp som Gry Hossein.

Det er vel for øvrig færre land i verden som har flere fanatiske muslimske aktivister enn Algerie, og jeg leste hovedinnlegget nå og så at fyren var politisk flyktning, så jeg ville tatt hintet allerede da, selv om han hadde bodd i Norge såpass lenge at han hadde fått oppholdstillatelse her.

Det har uansett ikke denne fyren gjort, og grunnen til at han stresser er at han vet at sannsynligheten for at han blir sendt videre er nærmere 100 %, og hvis ikke hun vil må han ut å finne en annen.

Verdens eldste oppholdstriks, og de som tror noe annet er jævla naive.

**applaus**

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...