Gå til innhold

Hvordan er et skikkelig pirrende og deilig forspill for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg: cona, det er lørdag..

cona: Hysj, kjære, Tande-P er på...

Jeg: ..og, jeg har drukket opp ølen.,,

cona: Hysj, sier jeg. Sender du meg det garnnøstet?

Jeg: ...dessuten har jeg rene sokker..

cona (skjelmsk): Ok, da, men vær rask er du snill...

Forspill er for pingler.

Ekte mannfolk smører på litt glidekrem, gjerne mens dama sover, og smetter'n innenfor.

Haha. Bruker du glidekrem?

Vil bodylotion funke like bra eller? Jeg liker den fra AXE, lukter godt gjør den også.

Forspill er for pingler.

Ekte mannfolk smører på litt glidekrem, gjerne mens dama sover, og smetter'n innenfor.

glidekrem din mannsfitte!!! man binder dama med branntauet knebler henne med hennes egnetruser og slår henne om hun ikke er våt nok...det er da noe alle vet.

Det eneste som er akseptert som glidemiddel er tårer eller blod.

Annonse

Haha. Bruker du glidekrem?

Vil bodylotion funke like bra eller? Jeg liker den fra AXE, lukter godt gjør den også.

Det meste funker, og selv lypsyl duger visst.

Superlim er også et voksent triks, dersom man har lyst til å beholde dama.

glidekrem din mannsfitte!!! man binder dama med branntauet knebler henne med hennes egnetruser og slår henne om hun ikke er våt nok...det er da noe alle vet.

Det eneste som er akseptert som glidemiddel er tårer eller blod.

Jeg er overhodet ikke uenig! :)

Forspill er for pingler.

Glidekrem er for pyser. Smett den inn mens hun sover UTEN glidekrem. Nytelse for begge parter det, gitt... ;-)

Det meste funker, og selv lypsyl duger visst.

Superlim er også et voksent triks, dersom man har lyst til å beholde dama.

Beholde dama ja....jeg ler meg i hjel :) Dersom man skal kvitte seg blir man jo kvitt med junior også......

Beholde dama ja....jeg ler meg i hjel :) Dersom man skal kvitte seg blir man jo kvitt med junior også......

Men dama skal være rimelig ille for at man velger å kappe den av.

Men enkelte damer er vel så ille at man rett og slett må ty til amputering.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...