Gå til innhold

Hår i rumpa..usmakelig kankskje

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jente, fikser på trekanten jevnlig.

Litt usmakelig kanskje å ta dette opp,men jeg føler jeg har så mye hår der bak...lurer på om andre jenter også muligens tenker på slikt og hvordan løser man evt. problemet ?

Kan jo selvfølgelig spørre gubben om han kan barbere, men med tanke på hvor sår og kvisete jeg blir rundt trusekanten, tviler jeg på at det er noen god løsning.

Hårfjerningsmiddel...litt for sterkt kankskje ??

Noen har nevnt noe ved navn Blitzbank(???)

Har noen erfaring med dette middelet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69390-h%C3%A5r-i-rumpausmakelig-kankskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg og en venninne har prøvd det, men syns ikke det var noe bra. Mens andre derimot syns det er veldig bra. Så jeg vet ikke.

Når jeg barberer meg nedentil, så tar jeg bare å "raker" hele veien, så da forsvinner alle småhår. Det er jo enkelt og greit!

Det er jo bare å barbere bort det også. Ta en liten omgang med høvelen i dusjen hver dag, da blir man ikke sår heller.

Det er jo ikke kult å være skjeggete der ned heller.

inspirert era kommer med råd her undt nå..pass på at høvvelen er skap( au forsvarte inni hel.....!#¤&&%/(&)

Annonse

Jeg pleier ikke tukle baki der, så jeg har ikke tenkt så mye på det. Bare ikke det er vanvittig mye, så går det vel bra?

Ser jo ikke fint ut med ugress som tyter ut av sprekken da, greit at det trimmes litt mener nå jeg.

Er jo kan hende mer hygienisk også.....

Definitivt mer hygienisk...

Det er jo ikke sånn at dorullen er vestens mest geniale oppfinnelse. I asia så bruker man kanne med vann også.....Det er jo ikke slik at man bruker papir for å få vekk dritten av håret etter vi har dusja manken.....

Det er jo ikke sånn at dorullen er vestens mest geniale oppfinnelse. I asia så bruker man kanne med vann også.....Det er jo ikke slik at man bruker papir for å få vekk dritten av håret etter vi har dusja manken.....

Nå er det bra for min del... Ikke alt ei stakkars jente skal trenge å tenke på...?

Annonse

Hagen1365380365

Jeg har fjernet hår på kona i mange år nå. både barbering og krem funker helt fint.

Blitzblank er så vidt jeg husker en krem til å ha på ETTER barbering/hårfjerning.

Uansett hva du gjør så er det kjempeviktig å bruke aftershave (en mild krem - type) eller noe annet med alkohol eller tilsvarende, som dreper bakterier og annet som lager irritasjon i huden.

Ikke klæsh på men få ham til å smøre forsiktig rundt, og ikke komme borti slimhinner el.l.

Gjenta gjerne neste dag også, etter dusjing el.l.

Lykke til.

Du trenger da ikke gubben til å barbere deg i rompen.... Eneste gangene jeg trengte hjelp til barbering var da jeg var høygravid. Fronten var innmari vanskelig å nå, men bakdelen klarte jeg med 100 % treffsikkerhet... Øvelse gjør mester. Lykke til.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...