Gå til innhold

Forhold ikke alltid så lett

Anbefalte innlegg

curious1365380368

Jeg har en utrolig flott kjæreste som jeg er veldig glad i, Men - og det er vel alltid et men; er det ikke?

Vi har i lang tid hatt en del problemer med hvordan vi kommuniserer. Vi får rett og slett ikke til å snakke sammen når tinb er vanskelig. Og da er det latterlige ting det er snakk om så får det til å eksplodere som

- skal vi gå til stranden eller kjøre

- føtter på bordet eller ikke

- du sa det, men gjør noe helt annet etc.

Uttalige ganger har vi sagt at vi må løse dette, og være snille, runde og forståelsesfulle overfor hverandre, men når det kommer til stykke blir det bare verre.

Jeg kan bli så sint på han at jeg føler jeg er i ferd med å eksplodere - noe jeg aldri har følt før.

Noen som har noen gode råd om hvordan vi kan bedre kommunisere med hverandre og unngå at det føles uløselig. Fordi vi er så glade i hverandre, men er i ferd med å miste troen på at vi skal løse våre, egentlige latterlige problem.

Hjelp - Vær så snill

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69393-forhold-ikke-alltid-s%C3%A5-lett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da føles det jo ikke rett? Det kan muligens verdt å kjempe for forholdet uansett, men MEN-følelsen blir aldri borte om den først er der, er min erfaring..

Hva om man er en sånn person som produserer men-følelse helt uavhengig av hvor bra man har det?

Annonse

Hva om man er en sånn person som produserer men-følelse helt uavhengig av hvor bra man har det?

jeg er en sånn "men"person...produserer men´er uten at det trenger være noe galt. Tenker alltid det mest negative først..for å helgardere meg liksom. Utrolig slitsom måte å være på som jeg ikke unner noen.

jeg er en sånn "men"person...produserer men´er uten at det trenger være noe galt. Tenker alltid det mest negative først..for å helgardere meg liksom. Utrolig slitsom måte å være på som jeg ikke unner noen.

Ja, og da vet du nok også at det trenger ikke være mannen eller situasjonen som er feil, men deg selv.

Ja, og da vet du nok også at det trenger ikke være mannen eller situasjonen som er feil, men deg selv.

Jepp -jeg hadde det sånn, men ble "frisk" etterhvert som jeg ble eldre. Det er igrunn veldig undervurdert det å få litt flere år på baken..

Men-følelsen forsvant totalt, og jeg kan nyte livet og være lykkelig uten særlige krav.

:)

Jepp -jeg hadde det sånn, men ble "frisk" etterhvert som jeg ble eldre. Det er igrunn veldig undervurdert det å få litt flere år på baken..

Men-følelsen forsvant totalt, og jeg kan nyte livet og være lykkelig uten særlige krav.

:)

Hehe, så da var det alderen/modenhet og ikke det perfekte "uten om og men" forholdet som var bedre for deg!

Har opplevd litt av det samme, fått mer ro med åra. Men jeg kan fremdeles få masse rare tanker.

Heldigvis?

Hehe, så da var det alderen/modenhet og ikke det perfekte "uten om og men" forholdet som var bedre for deg!

Har opplevd litt av det samme, fått mer ro med åra. Men jeg kan fremdeles få masse rare tanker.

Heldigvis?

Det var med alderen jeg valgte det forholdet som var uten MEN'et.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...