Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg poster dette innlegget flere steder, for jeg vet ikke helt hvor det hører hjemme.

Jeg har to "Pergobarn", og ønsker én til når lille Daniel blir litt større, dvs. ca 9-12 mnd.

Jeg har ammet ungene mine lenge, og ønsker egentlig å amme lenger enn jeg har lyst til å vente med å bli gravid igjen.

Jeg må jo slutte å amme for å kunne ta Pergotime, men nå har jeg grublet litt på om det er mulig for meg å ta en Pergokur samtidig som jeg pumper meg for å holde melkeproduksjonen igang, og så begynne å amme igjen etter at tablettene er "ute av kroppen" igjen.

Hvor lenge må jeg da evt. vente før jeg igjen kan prøve å få igang ammingen igjen?

Vi har et veldig sterkt ønske om å kunne få to tette barn, men har samtidig lyst til at Daniel skal få morsmelk så lenge som mulig.

Hvor farlig er Pergotime når man ammer, og hvor lenge må jeg regne med at den "er i melka" etter at jeg har tatt to tabletter i fem dager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69400-pergotime-og-amming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...