Gjest Dipsey Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hvorfor i all verden skal det være nødvendig å henge folk ut på den måten som det blir gjort i debatten om personlige meldinger... Har ikke dere som er negativt innstilt noe bedre å bruke tid og energi på da? Beklager, men nå synes jeg at det går over alle grenser for bagateller her i dette forumet, og det er slett ikke noen koselig tone ute å går. Her inne skal vi støtte oss til hverandre og vi er alle i samme båt. Jeg vil heller foreslå at dere som klager over PM ikke bryr dere om dem, hopp over de....er det så stort problem det?? Prøv heller å være litt positive og ikke heng dere opp i det negative da. Det er nesten ekkelt å se hvordan noen kjefter og smeller her inne, hva er vitsen. Da kan vi jo heller hoppe over til et forum for tenåringer....så umodent synes jeg det er å drive på sånn som det har blitt gjort her i det siste... Fortvilet klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukk mitt hjerte Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Beklager, Dipsey, jeg bare må si det: Er det mindre barnslig å totalt ignorere gjentatte anmodninger ifra de som liksom skal styre DOL? Og hvorfor ensidig si at de som er imot PM er negative? Hvorfor ikke like godt si at de som er imot regelverket er negative? At de som er imot Melding-forum er negative? At de som overhodet ikke kan skjønne, at når _flere_ personer, inkl Webmaster reagerer på alle PM, så er det jo ikke bare for å være negative og vanskelige? Tenk nå litt over det. Men selvsagt er jeg 100% enig i at vi må kunne føre en sivilisert form for diskusjon. Ingen grunn til å bite huet av hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Med teskje Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 "Ikke vær så stygge med hverandre da" Det er jo det *dere* er når dere bare tenker på dere selv og ikke hvem dere ekskluderer med alt dette privatgreiene på en-til-en basis. Jeg har enda ikke sett en eneste god grunn til at det ikke går an å bruke mail, sms osv for meldinger av privat karakter. Faktisk tror jeg ikke noen engang har prøvd å komme med noen grunn. Muligens fordi det ikke finnes noen god grunn. Hvis det ikke skjer noe snart og folk tar seg sammen, så tror jeg det blir vanskelig å få nye brukere til å benytte forum. Da mener jeg alle de som ikke føler seg komfortable med at det blir så til de grader privat. Det er fullt mulig å holde en åpnere linje uten at forum blir fremmedgjort og kaldere av den grunn. Det har jo gått fint opp til nå. Og jeg gjentar, om ikke det finnes noen respekt for medbrukere av forum, kan dere ikke iallefall vise respekt for webmasters anmodning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jada, jeg ser at det har blitt personlige innlegg... Men, jeg mener det burde gå an å ikke være drittunger i oppførsel...Her blir det skrevet som om vi var det! Jeg begriper ikke hva problemet er, og jeg har pratet med eldre brukere for omtrent 2 år tilbake, og de sa at det ikke eksistert slikt drittkasting og uthenging av personer da. Så hvorfor må det skje nå da? Kjære søte snille menneskebarn som alle vil ha snille babybarn... Kan ikke vi gå foran med et godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg sivilisert da?? Er det rart det blir krig i verden...når man ser den ampre stemningen det bare er her i forum over noen PM...) Stor kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jada, jeg ser at det har blitt personlige innlegg... Men, jeg mener det burde gå an å ikke være drittunger i oppførsel...Her blir det skrevet som om vi var det! Jeg begriper ikke hva problemet er, og jeg har pratet med eldre brukere for omtrent 2 år tilbake, og de sa at det ikke eksistert slikt drittkasting og uthenging av personer da. Så hvorfor må det skje nå da? Kjære søte snille menneskebarn som alle vil ha snille babybarn... Kan ikke vi gå foran med et godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg sivilisert da?? Er det rart det blir krig i verden...når man ser den ampre stemningen det bare er her i forum over noen PM...) Stor kos fra Hei! Jeg våger påstanden om at når det ikke har vært så mye drittkasting om dette emnet før, så er det fordi det ikke har vært så mye private meldinger som det har vært i det siste. Diskusjoner har det vært i massevis, for all del, men når det har blitt tatt opp om personlige meldinger tidligere, så har det blitt tatt hensyn til faktisk. ... Og jeg har vært med ikke bare i et par år, men siden forum ble laget. ( jeg er en oldsak!) Jeg er enig i at det må kunne gå an å ta opp dette uten å skjelle hverandre ut, men nå syns jeg alvorlig talt at her er det på tide å la gå og følge retningslinjene DOL faktisk har satt opp nettopp for å holde forum så brukervennlig som mulig. Skal dette fungere så må man ha kjøreregler, og er man uenig i dem, så er det iallefall ikke rette måten å bare ignorere dem. Det ødelegger for alle. Hilsen en antikvitet her inne. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! Jeg våger påstanden om at når det ikke har vært så mye drittkasting om dette emnet før, så er det fordi det ikke har vært så mye private meldinger som det har vært i det siste. Diskusjoner har det vært i massevis, for all del, men når det har blitt tatt opp om personlige meldinger tidligere, så har det blitt tatt hensyn til faktisk. ... Og jeg har vært med ikke bare i et par år, men siden forum ble laget. ( jeg er en oldsak!) Jeg er enig i at det må kunne gå an å ta opp dette uten å skjelle hverandre ut, men nå syns jeg alvorlig talt at her er det på tide å la gå og følge retningslinjene DOL faktisk har satt opp nettopp for å holde forum så brukervennlig som mulig. Skal dette fungere så må man ha kjøreregler, og er man uenig i dem, så er det iallefall ikke rette måten å bare ignorere dem. Det ødelegger for alle. Hilsen en antikvitet her inne. :-) Ser det oppfordres til bruk av mail osv her. Jeg kan skrive under på at det gjør ingen verdens ting å flytte kommunikasjonen til mail, tlf osv når det blir for privat. Jeg har fått flere gode venninner gjennom Forum på denne måten! )) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snø Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ser det oppfordres til bruk av mail osv her. Jeg kan skrive under på at det gjør ingen verdens ting å flytte kommunikasjonen til mail, tlf osv når det blir for privat. Jeg har fått flere gode venninner gjennom Forum på denne måten! )) Når det gjelder mail og sånn. Jeg må innrømme at noen av de aller festligste private meldingene jeg ser (og ikke bare her inne, for all del) er: "Jeg har sendt mail til deg"..... Ellers er jeg helt enig i at antall private meldinger til tider tar av her inne. Hilsen en annen antikivitet som fremdeles følger litt med 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69412-ikke-v%C3%A6r-s%C3%A5-stygge-med-hverandre-da/#findComment-330517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.