Gå til innhold

Til Alle Interesserte Barnløse

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey er snart klar...

Hei!

Begynte å skrive diverse nick i tittel, men fant ut at jeg dedikerer dette innlegget til alle av oss..hehe!!

Har vært i Oslo i dag igjen! Ca 5 store egg, og endel små. Har økt dosen til 150 ie frem til Onsdag, for da er det ny tur til ul.

Hør meg nå, først forsov vi oss, og våknet når flyet gikk..jada! Så rakk vi akkurat ikke neste fly, det gikk når jeg kom til flyplassen, så jeg måtte vente til 0940, og jeg fikk jo ikke da rukket å ta blodprøve før nærmere tolv...jaja..sånn kan det gå.

Men dere: ca 5 egg,,,,,,,hjelp.....er ikke det lite det da??Jeg er helt sånn matt og tankeløs, vet ikke hva jeg skal tro og håpe??!!

På fredag er det mulig vi skal inn igjen, men da er det EGGUTTAK!!!! Hvor mange dager må vi vente før de setter de inn? Har de åpent i helga? Noen som vet??

Nå skal jeg ikke spør for mye, det kan fort bli galt det også, men jeg håper det går bra med dere alle sammen, enten du sprayer eller stikker???????? Fortell....!!

PS maskinen er enda til reprasjon.....ærk..

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69417-til-alle-interesserte-barnl%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Dipsey!

Flott at du adresserer innlegget til alle, for da blir det kjekkere å svare på det også....

Jeg hadde selv bare 4 egg og fikk satt tilbake ett, men jeg ble gravid allikevel, så det kan gå bra selv med få egg.

Lykke til - kanskje vokser noen av de andre eggposene seg store nok også.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...