Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle!

dette hadde jeg faktisk aldri trodd jeg skulle få skrive noen gang, men jeg er nok gravid!

tok en CB test nå på 10 rugedag og den blå streken var tilogmed ganske så sterk!

håper ikke at stikkpillene spiller meg et puss.

verken mannen min eller meg tør helt tro på dette og vi tar det ganske så rolig.tør ikke bli glad så tidlig.

vil vente til jeg har tatt blodprøve i overmorgen..

hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid så blir jeg så glad at det tipper for meg.

jeg? som har vært så sløv og lei av alt dette barnløse opplegget at jeg ikke engang orket tanken på å stumpe røyken for hundrede gang- når det alikevel aldri blei resultat av det..

gjett hvem som slutter på flekken nå! men fortsatt kan jeg ikke helt tro at dette stemmer.

men to blå er vel to blå er det ikke det da? eller kan streken bli så kraftig pga progestan...? please nei..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69423-1-fors%C3%B8k-en-suksess/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe...

Du verden så koselig...

Du får meg til å tro at enn dog jeg har syndet litt nå og da, at det finnes håp for meg også....

G R A T U L E R E....

Stor kos fra

... for mange hyggelige gratulasjoner. dere er de første som har sagt gratulerer- siden jo ingen vet om det.

kan ikke helt skjønne det er meg dere gratulerer. føler ikke det helt er meg det gjelder.

når jeg hører folk her inne som har tatt opptil flere forsøk begynner det å gå opp for meg hvor ufattelig heldige vi har vært på 1 forsøk.(har hatt negativt inseminasjon fra før, pluss alt av utredning-ingen fant noe feil med oss)

og til deg dipesy som også har synda litt med noen sigaretter: tror ikke det gjør den store forskjellen nei.er nok andre større ting som avgjør om det klaffer eller ei.

blei helt glad i dere alle nå.

lykke til til dere ALLE SAMMEN!! sender de beste vibber. dette har jeg venta 6 år på. ikke gi opp!

enda er det jo mye som kan skje med egga mine, men jeg skal ihvertfall nyte det så lenge det varer-og håper inderlig det varer i 9 mnd.

tør ikke engang tenke tanken på at kanskje begge egga har festa seg! mamma mia da.

stor klem til dere alle.

Annonse

Utrolig bra! Pussig hvordan kroppen lever sitt eget liv innimellom. Godt å høre om at det ikke bare er de som er SUPER positive og optimistiske som får det til!

Håper det smitter over på oss andre som skal igang i september!

Kos deg videre med graviditeten, og lykke til med røykeslutt :)!

Klem kul

Fantastisk!

Om ikke lenge kan du da smykke deg med tittelen Eier av den styggeste katten og det vakreste barnet?

Selv er også jeg et eksempel på at du ikke trenger være optimist i dette gamet for å bli gravid. Kroppen lever sitt liv, sinnet et annet.

Gratulasjonshilsner fra hu'som til neste år skal trille vogn med baby & hund.

Hei aviva!

Kan ikke gjøre noe annet enn å GRATULERE.

Jeg testet selv på den dagen, men streken var ikke helt klarblå - men testen den 14.dagen var helt klarblå.

Lykke til - du er nok gravid ja. Må være denne flotte sommeren som gjør utslag.

Jeg skal på UL 18.09. Så vi får se om der er ett eller to.

Masse klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...