Gå til innhold

En tredjeperson i forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Til dere som har etablert stefamilier, og opplevd store konflikter med ekspartner:

Hvordan overlever dere alt bråket? Blir det bedre?

Vi tar mer enn vår andel av omsorgen for barnet, men likevel lever vi i en krigssone. Det nytter ikke en gang å argumentere, eksen hører ikke på oss.

Han må selvsagt leve med dette hele livet, men jeg kan enda slippe unna henne.

Vil gjerne ha svar både fra dere som har blitt, og dere som ga opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69579-en-tredjeperson-i-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nokeneks

Jeg ga opp. Jeg var så lei for at vi måtte endre planer på kort varsel fordi hun ringte og forlangte at han skulle møte opp på diverse møter i barnehager og senere skolen, han måtte bare stille opp når hun knipset ellers ble det et helvetes bråk. Ofte var det bare halv times varsel!

Da hun på en dags varsel annonserte at gutten skulle være hos oss i tre uker, jeg var høygravid og klar for fødsel når som helst, da takket jeg for meg!

PS: Det var hun som gikk fra han pga en annen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...