Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg håper det er noen som vet noe om dette. Alltid rett etter mensen, er det akkurat som om følsomheten bare forsvinner. Som regel har jeg i utgangspunktet lyst på sex, men opplever at det tar lang tid å bli våt, at følsomheten er borte, og at det er nesten umulig å oppnå orgasme. Dette fører til at jeg ikke blir helt med, og har ikke så stor glede av sex som jeg ellers har. Slik er det ca 1 uke etter mensen. Ellers i syklusen er det helt motsatt. Heldigvis for det. Er det vanlig at det er slik? Og hvorfor er det på denne måten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69581-sex-etter-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei,

Jeg har mindre sexlyst like før mensen.. og etter mens får jeg mer og mer sexlyst. Det kan være forklarelig, fordi man er mest fertil etter ca 11-12 dager etter første mensdagen, dvs om mensen varer 3-5 dager, en uke etter at mensen er ferdig er man fertil i ca 24 timer... har eggløsning... så etterhvert avtar sexlysten.... min i hverfall... det kan være naturlig, siden etter eggløsning er det ikke noe stor vits å ha sex...sett fra Naturens side, selvfølgelig.

Med deg er det litt motsatt.. men sikkert er det ikke så farlig. Har du barn??? kanskje det er noe slik ubevist psykologisk greie som virker pga du kanksje ikke vil ha barn... vet ikke helt.

Men det som typen min vet er at når jeg er sikkelig sikkelig kåt da har jeg eggløsning....og det stemmer helt.. hmmm, han vil dessverre ikke ha barn enda, så egentlig bruker han det kunskapet som prevensjonsmiddel... på en måte.

Hils fra meg, Katterinne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69581-sex-etter-mensen/#findComment-333748
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...