Gå til innhold

Vitaminer og andre sunne saker...

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tilbake og frisk og rask etter uttak i dag på formiddagen. Ikke kan jeg erindre at det gjorde vondt heller, var visstnok dopa nok til å mase og snakke tull under uttaket, (men det har jeg bare fra samboeren.) 10 egg fikk de ut, men jeg var for groggy til å spørre om det såg bra ut.

Lurer på hva slags tilskudd dere andre har tatt etter innsetting, jeg fortsetter jo med folat, men er det noe annet jeg også bør ta? Har tatt sink og e-vitaminer under forsøket.

Gleder meg til å få det gjort!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69602-vitaminer-og-andre-sunne-saker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei akinna :o)

Gratulerer med vel overstått uttak av 10 egg!! De finner nok 2 gullegg blandt alle de! :o) Når skal du ha innsetting? torsdag eller fredag?

Jeg har tatt Omega 3 (som inkluderer vitamin A, B, D, E) + folsyre under hele forsøket, fortsetter med det nå etter innsetting. I tillegg begynte jeg på Albyl-E på slutten av sprøyteperioden. Ellers så har jeg PRØVD å kutte ned på colaen (kofein).

Jeg er dessverre ikke den sunneste personen i verden, spiser masse sjokolade og div. usunnheter ;o) Da er det jo godt jeg får i meg litt vitaminer.....;oD

Skal du ringe i morgen og høre hvordan det går med eggene? Husk å avgi rapport hit da ;o) Følger spendt med, vet du !!

Klem fra

Annonse

Blomkål??? Nå ble jeg nysgjerrig for det har jeg aldri hørt om før... hvorfor??

Ikke noe hokus pokus:

kun fordi om sommeren er blomkål så billig.

Og så hadde jeg akkurat lært meg to lekre middagsretter med blomkål som hovedingrediens.

I ettertid er det blitt en intern spøk i familien vår om at det var næringen fra blomkålhodene som gjorde susen.

Noe som kan ha vært en positiv innvirkning til at jeg greide det på tredje forsøk, kan være at jeg samme dagen som egginnsetting reiste til mamma'n min og ble pleia av henne i tre dager. Ved å reise bort litt greide jeg å roe meg bitte litt mer ned.

Uansett er jo det å spise sunt mye bedre enn all verdens vitaminpiller.

Nå om dagen er jo gulerøttene veldig friske og fine - og snart kommer kålen!

Hilsen veggis'en

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...