Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har kjent en mann i et par mnd nå. Vi har hatt det kjempefint sammen,og er en av de mennene jeg har truffet jeg virkelig kunne tenke meg å holde på. Problemet er at jeg har merket at han er litt tilbakeholden med å gå noe lengre enn det vi allerede har gjort. Jeg er også en type som ønsker å bruke lang tid på bli kjent med en person ,før jeg binder meg i et forhold. Jeg er likevel redd for at han kun ønsker å være sammen med meg "i nuet",og ikke ønsker noe mer. Han er 40 og jeg er langt oppe i 30 årene. Så en dag ønsker jeg jo å slå meg til ro. Vi har snakket ut om dette,og han fortalte meg at han ikke ønsker å binde seg. Likevel tar han opp kontakten og ønsker å treffe meg. Er litt redd for bli brukt. Når han sier dette,bør jeg avslutte før eller senere? Jeg må være ærlig å si at jeg ikke ønsker å ha et slikt forhold i lengden. Virker det her som om han "bruker" meg ,og som om han egentlig kanskje venter på den rette å slå seg til ro med? Eller bør jeg gi dette vennskapet/forholdet en sjanse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 2 mnd er jo ikke veldig lang tid da !! Mulig han får litt 'angst' hvis du evnt. virker som om du er klar til å binde deg allerede nå. Men han burde jo kanskje tenkt tanken på sikt - om noen mnd. - det kan han jo ha en formening om nå. Du bør jo merke det litt ellers på oppførselen da - om han mener alvor eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-331944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 "Har kjent en mann i et par mnd nå. Vi har hatt det kjempefint sammen,og er en av de mennene jeg har truffet jeg virkelig kunne tenke meg å holde på." 2 mnd er ingenting! Hvis du allerede nå har begynt å nevne det å binde seg så er det rart han fortsatt er der. "Problemet er at jeg har merket at han er litt tilbakeholden med å gå noe lengre enn det vi allerede har gjort." Ikke det minste merkelig om du har tatt opp samtalen i forhold til deres felles framtid, allerede. "Jeg er også en type som ønsker å bruke lang tid på bli kjent med en person ,før jeg binder meg i et forhold." Det høres ikke sånn ut hvis dere allerede har snakket om det her, men dersom det stemmer så høres du jo fornuftig ut. "Jeg er likevel redd for at han kun ønsker å være sammen med meg "i nuet",og ikke ønsker noe mer." Det er godt mulig, men det trenger ikke å bety det selv om han ikke ønsker å binde seg. Det er trossalt alt for tidlig i forhold til noe sånt. "Han er 40 og jeg er langt oppe i 30 årene. Så en dag ønsker jeg jo å slå meg til ro." Det høres naturlig ut, men 2 mnd er likevel alt for tidlig til å snakke seriøst om det å binde seg til hverandre, så ta det litt med ro. "Vi har snakket ut om dette,og han fortalte meg at han ikke ønsker å binde seg." Hvis han sier at han aldri ønsker å binde seg så har du kanskje rotet deg bort i feil mann, sånn i forhold til hva du vil framover? "Likevel tar han opp kontakten og ønsker å treffe meg. Er litt redd for bli brukt." Han bruker deg ikke nødvendigvis, men også de som ikke har lyst til å binde seg har nok behov for fysisk kontakt, og det å "ha noen". "Når han sier dette,bør jeg avslutte før eller senere?" 2 mnd er for kort tid i forhold til å si noe om hva du bør gjøre, men dersom han holder fast på at han ALDRI vil binde seg, så er det vel ganske dødfødt og fortsette. Men dette vet vel verken han eller du så mye om etter så kort tid? "Jeg må være ærlig å si at jeg ikke ønsker å ha et slikt forhold i lengden." Forståelig. "Virker det her som om han "bruker" meg ,og som om han egentlig kanskje venter på den rette å slå seg til ro med?" Det er vel ikke utenktlig, men da burde han være mann nok til å fortelle deg at dere ikke er noe mer enn elskere. Utifra hva du skriver er det i hvertfall ikke så lett å si noe om det her. "Eller bør jeg gi dette vennskapet/forholdet en sjanse?" Det vet vel du best, men jeg synes i hvertfall at 2 mnd er lite i forhold til å skulle si så mye om framtiden. Det du bør gjøre er å snakke med han, høre om det NOENGANG kan bli dere, og få ut av han om han er sammen med deg pga sex og hygge, eller om det faktisk er mulig at han kanskje med tid og stunder vil noe mer. Hvis han holder på at han ikke noensine vil binde seg med deg, så er vel svaret i forhold til hva du skal gjøre, enkelt. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-332081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 2 mnd er jo ikke veldig lang tid da !! Mulig han får litt 'angst' hvis du evnt. virker som om du er klar til å binde deg allerede nå. Men han burde jo kanskje tenkt tanken på sikt - om noen mnd. - det kan han jo ha en formening om nå. Du bør jo merke det litt ellers på oppførselen da - om han mener alvor eller ikke. Hvis ikke kan man jo prøve håndjern... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-332460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg kjenner to kvinner som begge opplevde å treffe en mann de forelsket seg i. Og det var gjensidig i begge tilfellene. Begge mennene sa at de ikke var klar for noe forpliktende forhold. Den første kvinnen svarte at da var det bedre de kuttet ut først som sist. Disse to har i dag ingen kontakt. Den andre kvinnen svarte at hun var heller ikke klar for noe fast forhold, så det var helt greit for henne at han følte det slik. Men de fortsatte å treffes, og i dag er de gift og har et solid og lykkelig ekteskap. Jeg kjenner ikke deg eller din venn, men poenget mitt er at mange kan gi uttrykk for betenkeligheter med å binde seg,men at dette ofte går seg til etter hvert. I starten av et nyttbekjentskap/forhold bør en konsentrere seg om å nyte hverandre, bli kjent og la forholdet utvikle seg etter hvert. Ikke bring alvoret inn for tidlig. Kanskje skjærer det seg, men det er jo en risiko vi alle må leve med, uansett hvor lenge en har vært sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-332481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
u100050351 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Ja, han "bruker" deg.. dvs. til å dekke et behov her og nå..Han vet han har sitt på det tørre ved å være ærlig og si at han ikke vil binde seg. Dvs.at du ikke kan stille krav til ham, og heller ikke si noe på at han evt.har andre samtidig. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, og jeg kan nesten garantere deg at du blir såret hvis du fortsetter.Han kan fortelle deg hvor mye han setter pris på deg og ditt selskap, og hvor fint han synes dere har det sammen, men en dag finner du ut at han har flere enn deg på gang, og det kommer til å gjøre utrolig vondt.. Jeg snakker av erfaring, menn som dette vil ikke la seg forandre! Selv med "den rette" vil de ofte ikke klare å holde seg på matta...Jeg vil anbefale deg å komme deg bort før det er for sent, jeg lot det gå altfor langt selv.. I dag har jeg møtt en mann som har gjort det helt klart at han vil ha meg og bare meg, og det føles utrolig godt i forhold!! Lykke til, jeg føler med deg...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-332524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hvis ikke kan man jo prøve håndjern... ;-) Jeg har ALDRI hatt problem med at menn ikke vil binde seg til meg ..... *S* Selvsagt forutsatt at jeg selv vil . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69612-han-vil-ikke-binde-seg/#findComment-332606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.