Gå til innhold

Er jeg klar som ett egg??? :o)

Anbefalte innlegg

Sitter på Oslo S og venter på time på RH som ikke er før kl 1330. Blir endel tid å slå ihjel, men med fullt bankkort så skal det vel gå!

Var inne på mandag, og ny kontroll og ul i dag, før jeg sannsynligvis skal sette eggløsningssprøyten. Ber på mine knær om at det har modnet seg og at jeg er klar for høsting....bokstavlig talt føler jeg meg klar som ett egg....hehe :o)

Gruer meg til ul, gruer meg til resultat, gruer meg for svar, gruer meg til å gjøre det alene....igjen...mannen kan ikke ta seg fri sååååå mye som det jeg har vært her inne.

Så, om det blir egguttak på fredag, når tror dere at de blir satt inn...jeg går og tenker på at det kanskje skjer på søndag eller mandag....er det så galt beregner det da???

Vel, nok for i dag...

Ha en fiiiiin dag alle sammen...

Stor nervøs kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69675-er-jeg-klar-som-ett-egg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...