Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har rundet de 30, gift og har to barn. Ei kollega på arbedisplassen min får meg alltid til å bli forferdelig "fjollete" og nervøs og jeg lurer på om jeg er forelsket. Hun er ikke gift, men jeg vet ikke om hun har en kjæreste. Skal jeg si til henne hva hun gjør med meg, er det rett av meg som gift mann, er det rett overfor henne at hun får vite om en som kanskje er interessert i henne, men som allikevel ikke har mulighet til å bryte opp fra det forhold jeg er i??? Bør jeg gå fra min kone til fordel for denne kvinnen???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69730-forelsket-t%C3%B8r-jeg-%C3%A5-si-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest 5barnsmor

Hei...

Som svar på dine spm vil jeg si som følger:

Ikke si til henne hva hun gjør med deg!

Nei det er ikke rett av deg som en gift mann!

Bli hos din kone og plei den kjærligheten, du vet jo ikke engang om du er forelsket!

Du har lovet å bli hos din kone i gode og onde dager og nå blir du satt på prøve, bruk tiden til å jobbe i stedet for å fundere på hva du føler for denne jenta som du tydeligvis ikke engang kjenner så godt. Det går utmerket an å kjempe imot en slik forelskelse hvis man vil og det synes jeg din kone fortjener...

Selvsagt er det ikke rett av deg å si det til henne, med den situasjonen du er i - og dermed setter henne i, pluss at du åpner opp for å såre en uskyldige tredjepart i saken - din familie.

Bli voksen. Dte er greit å bli litt "fjollete" av og til, men hold det i hodet ditt - eller, dersom det ikke gir seg, flytt for deg selv før du gjør noe mer.

Selvsagt.

Gå fra kone og unger.

Min mening er at man bør gjøre det hver gang man blir betatt, eventuelt ser en fin dame på gata.

Må jo si at dine svar er så utrolig mye mer festlig å lese enn svarene fra alle oss jenter som steiler åpenlyst. Tror jeg dreper meg av latter *lol*

Takk for at du løftet litt på det dårlige humøret mitt idag ;-)

Nei, du skal ikke si hva hun gjør med deg. Nei, det er ikke rett av deg som gift mann å la henne få vite om din interesse. Nei, du skal ikke gå fra din kone til fordel for en kvinne du er (litt) avstandsforelsket i.

Jeg synes du sa du var 30 år?

Jo jo jo!

LA ham gå og fortelle kona det så hun kan få seg en skikkelig mann!

la ham si det til dama på jobben så hun kan fly hylende vekk i skrekk, og fortelle ALLE hun kjenner, om den idioten som bare kom og proklamerte sin kjærlighet, fordi hun hadde nikket til ham en gang i kantina.

*mere blod, mere blod*

MMMMUUAHAHAHAHAAA

Jo jo jo!

LA ham gå og fortelle kona det så hun kan få seg en skikkelig mann!

la ham si det til dama på jobben så hun kan fly hylende vekk i skrekk, og fortelle ALLE hun kjenner, om den idioten som bare kom og proklamerte sin kjærlighet, fordi hun hadde nikket til ham en gang i kantina.

*mere blod, mere blod*

MMMMUUAHAHAHAHAAA

Du har rett.

Annonse

Men kvifor så opprørd eigentleg, tilhøyrer ein av mine tiltrekkande kollegaar deg kanskje? Han høge mørke flotte f.eks.?

:-)

Opprørt er jeg vel ikke akkurat. Men det er et faktum at _ingen_ av mine kolleger er tiltrekkende (for en skam). Si meg, han høye, mørke der... han skulle vel ikke være mager også?

Opprørt er jeg vel ikke akkurat. Men det er et faktum at _ingen_ av mine kolleger er tiltrekkende (for en skam). Si meg, han høye, mørke der... han skulle vel ikke være mager også?

Det er i og for seg synd å øydelegge det som byrjar å likne på ein fin tråd, men saken er at eg nok overdriv litt. Det er sørgeleg få tiltrekkande menn her. Men opptil fleire med sjarm, eg er ikkje så kravstor eigentleg ;-)

Nei, du skal ikke si hva hun gjør med deg. Nei, det er ikke rett av deg som gift mann å la henne få vite om din interesse. Nei, du skal ikke gå fra din kone til fordel for en kvinne du er (litt) avstandsforelsket i.

Jeg synes du sa du var 30 år?

Må dessverre informere om at alder har absolutt ingen betydning for fornuft eller intelligens. Gjett om jeg vet det da... ;-(

Du har rett.

Hahah ja ja

Men jeg må kommentere det lille alvoret som var der...

Alle kan bli foresket i personer man ikke burde, når man er i situasjoner der det ikke passer seg.

Alt på hjemmebane kan være perfekt, og alikevel kan dette skje...

Har ingenting å gjøre med om man er "ordentlig" eller ikke...

Hva man velger å gjøre med disse følelsene er selvfølgelig en helt annen sak....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...