Gå til innhold

Uttak på fredag......

Anbefalte innlegg

Hei.

Ventere på flyet og har veeeldig god tid!

Ferdig på sykehuset. Det blir uttak på fredag. 6 flotte egg sa hun, og så var det noen etterslengere!

Nå håper jeg inderlig at de blir befruktet....DE MÅ BLE BEFRUKTET!!!!!

Vi overnatter på Gaustad hotell...siden vi bor så langt unna er det like greit at vi bare blir over i "the big city".. Ikke stresse bare slappe av.

Skal prøve å holde dere underettet underveis...

Kryss alt dere har som kan krysses for at de blir befruktet da jenter....

T A K K !!!!!

Spent kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69734-uttak-p%C3%A5-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, Dipsey!

Tenk nå er du snart i mål, Dipsey :o)) Dette høres lovende ut!! Skal krysse alt jeg har for deg!

LYKKE LYKKE TIL PÅ FREDAG!!! Følger spendt med på deg :o)

Klem fra

Hei.

Vil bare ønske deg lykke til på fredag. Håper det blir noen skikkelige gullegg du får ut. Hold oss oppdatert.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69734-uttak-p%C3%A5-fredag/#findComment-332941
Del på andre sider

lykke til!!

de blir heeeeeeelt sikkert befrukta. ihvertfall en 4 -5 av dem!! er visst kjempesjeldent man opplever manglende befruktning blandt par. og hvis de uheldigvis ikke skulle bli befrukta..? ja så greit, for da vet dere det. og da blir det icsi neste ikke sant....

jeg som sitter gravid ved IVF på første forsøk ! så egentlig på forsøket som en super mulighet til å bli "fullstendig utreda". tenk, nå kan de faktisk følge egga utenfor kroppen og se hvordan det går! jeg så på forsøket som en slags "nå skal vi jammen meg finne ut hva det er med disse rare egga som ikke hr gjort meg gravid på 6 år"...

som du sikkert husker er jeg den lille synderen som røyka videre og var så lei så lei.

og at jeg sitter her gravid er jo helt utrolig. tok blodprøve i dag og får vite fredag om hvordan det står til der inne.

håper ikke du gruer deg til egguttaket, det var bare litt ubehagelig, og samtidig litt deilig siden de pøste på med dop i armen ettterhvert som jeg ynka litt.

kjempesøt hun sykepleieren jeg hadde på Riksehopitalet! holdt meg i hånda og var så vennlig. etterpå når jeg var litt døsen og brisen var det deilig å sove et par timer i senga bak forhenget på rommet.

jeg trakk liksågodt mannen min med opp i den trange smale senga og der lå vi og sov begge to i over en time.

har bare gode minner fra uttak og innsetting, men at jeg faktisk skulle bli gravid var helt fjernt for meg (som sagt så jeg på dette som et eksperiment..)

jeg så under presentasjonen din at du bare er 25 og mannen din ikke eldre enn 33. da har dere jo kjempegode prognoser for å lykkes! jeg er straks 29 og de mente alderen min var til god hjelp.

sender deg masse blått lykkestøv og kommer til å lese om hvordan det gikk med egga!

lykke til på fredag.!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69734-uttak-p%C3%A5-fredag/#findComment-333374
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...