Gå til innhold

hun fryser, jeg svetter. Ikke bra. Ikkeno sex. Kald og klam.

Anbefalte innlegg

Gjest veldig varm

Kjæresten min og jeg er tydeligvis helt annerledes oppbygd. Hun fryser veldig fort, jeg fryser veldig sjelden. Det er ikke noe problem før om natta, når vi legger oss.

Når vi begynner å kose under dyna, blir jeg fort veldig varm. Og etterhvert svett. Hvis jeg ikke skreller dyna av meg, blir jeg helt dryppende svett, og når rommet er kaldt, og det strømmer luft inn blir det jo iskaldt for kjæresten min. Hun begynner å hutre og mister lysten.

Det er faen ikke noe artig.

Er det noen der ute med samme problem? / Løsning?

En løsning jeg ser for meg med en gang, er hvis rommet er vanvittig varmt, sånn at vi kan ligge uten dyne, kanskje bare med et tynt, tynt laken. Men hvordan greie det uten at vi dør av luftmangel?

Hilsen frustrert varm gutt

Fortsetter under...

*LOHOOL* er du samboeren min??!

Ehhemm, delikat problem det der..;0)

Vi løser problemet med å la døra til soverommet stå på gløtt hver kveld, og har vinduet igjen. Når det er tid for å sove lukker vi bare døra helt og åpner vinduet.

Da er det grei temperatur der inne til å *host* kle på seg pysjen etter en dusj...*rødm*

Annonse

*LOHOOL* er du samboeren min??!

Ehhemm, delikat problem det der..;0)

Vi løser problemet med å la døra til soverommet stå på gløtt hver kveld, og har vinduet igjen. Når det er tid for å sove lukker vi bare døra helt og åpner vinduet.

Da er det grei temperatur der inne til å *host* kle på seg pysjen etter en dusj...*rødm*

*lol*

hver kveld? jaja, hehe... noen som skryter på seg litt her nå? bare lurte...

*lol*

hver kveld? jaja, hehe... noen som skryter på seg litt her nå? bare lurte...

*humre*

Nei, juge på seg skal man ikke.;0) Men metoden benyttes også for å slippe å legge seg i råkalde sengeklær, for da får han mine iskalde bein oppioppi liksom...*s*

*humre*

Nei, juge på seg skal man ikke.;0) Men metoden benyttes også for å slippe å legge seg i råkalde sengeklær, for da får han mine iskalde bein oppioppi liksom...*s*

iskalde bein oppioppi hvor sa du? uæææææææ...

hehe, men ser problemet med kalde sengeklær,men det er jo smak og behag, personlig blir det svææææært dårlig med dyne på sommern, det blir nesten for varmt uten... sambis ligger med, ellers blir et kalt... jenter er merkelige...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...