Gjest sushi Skrevet 18. oktober 2000 Skrevet 18. oktober 2000 hei, jeg leste i bladet "shape-up" for august 2000 angående fakta og myter om bryster... Der stod det at "Et naturpreparat ved navn "Erdic" skal kunne påvirke kjertler og vev i brystene, slik at de blir større og fastere. I tillegg skal det kunne fjerne strekmerker. Produktet er 100% plantebasert og inneholder blant annet fiber fra korn og plnteøstrogen fra Humle (ingen konserveringsmidler). Preparatet fårs i tablettform og skal tas daglig som en kur." Det jeg lurer på er da, hvor sikkert er det å prøve dette preparatet? Har du/dere hørt om dette? Isåfall,er ingen bivirkninger? Er det bevist at det virker? sushi 0 Siter
Gjest hvor får man det? Skrevet 18. oktober 2000 Skrevet 18. oktober 2000 Lurte på hvor man kan få tak i det? Verdt et forsøk.. 0 Siter
Gjest Lege Nina Lindstad Skrevet 18. oktober 2000 Skrevet 18. oktober 2000 Til sushi. Kjenner ikke konkret til dette produktet, mer enn det jeg selv har lest i den kulørte presse. Min tanke er at alle østrogener, enten de er kroppsegne, kunstige i tablettform eller "naturlige" muligens kan øke tettheten og volumet i brystene noe, og dermed også faren for brystkreft. Du kan gjerne stille spørsmålet videre i forum for alternativ medisin, til Dr.Bruseth. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spesialist i allmennmedisin og idrettslege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.