Gå til innhold

er kjempeglad i ei vennine..?? som he type tror jeg??

Anbefalte innlegg

vi har vært venner lenge men nylig fant jeg ut at ej liker ho veldig godt og vil være mer end venner så en dag bestemte ej mej for å si det rett ut til ho uten å tenke på konsekvensene av det og reaksjonene var ikke negativ lr posetiv..men det alle tror..er at ho he type men ej er ikke helt sikker da..og nylig spurte ej om hun ville bli med på byen vi hadde det kjempe gøyt det så ut som ho likte det.og når ej kjørte henne heimatt så sa ej til ho vist du ikke har merka det til no så..lika ej dej og da svarte ho 'ja merka det' etter det har ho sendt melding til mej og ville finne på noe å gjøre for ho kjeda sej på jobb osv.... men ej føler mej ubehagelig med tanken om ho virkelig like mej. for ho har kanskje type da..men ville ho oppføre sej slik vist ho he type lr ikke lr kan det være mulig ho like mej bedre..?? hilsen en fortvilet kar på 18

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei! Jeg forstår at du synes det er ubehagelig å prøve å bli kjæreste med venninnen din når du samtidig lurer på om hun alt har en kjæreste fra før. Det beste du kan gjøre for å oppklare saken er å spørre henne direkte. Du kan jo også gjenta at du har lyst til å få henne som kjæreste, men at du er usikker om hun alt har en type. Det er ikke uvanlig å være usikker på hvem en liker og ikke liker i din alder. Du får være like modig som da du kjørte henne hjem den kvelden. Snakk om det du vil ha svar på uten å tenke på konsekvensene. Det kan smitte venninnen din til å prate mer også. Lykke til!

Hei jeg har litt av det samme problemet. Jeg var forelsket i en jente som padlet kajakk sammen med . Vi vainnmari gode venner og jeg var ganske sikker på at hun likte meg også.

Hun var 15 og jeg var 17,5. Jeg var så innmari sjenert at jeg ikke turte å ta det neste skrittet.

Så var vi ganske gode venner i ca 3 år.

Da sa jeg til henne hva jeg følte får henne og hun sa hun hadde følt det samme hele tiden.

Men det visste seg at hun da hadde fått seg kjæreste imellom tiden.

Men vi er forsatt veldig gode venner og jeg kan snakke åpent og si ting rett ut til henne og vi er 100%ærlig mot hverandre. Jeg ville aldri prøve å splite henne og hennes kjæreste.

Men håper at vi kan få muligheten til å se hva muligens kan ha godt glipp av hvis hun skulle bli singel.

Jeg passer meg for jeg har forsatt sterke følelser for henne men er utrolig glad jeg sa det for det og at jeg har henne som min venn.

Det er nesten nifst hvor godt vi forstår hverandre og hvordan kjemien stemmer.

Med henne kan jeg si mange av mine tanker,drømmer og hennes som mine egne dårlige som bra sider på en positiv måtte.

Så jeg håper du tar spør henne direkte for hva har du så å tape på det!

Skulle bare visst hvor lei meg jeg er for at jeg ikke turte å spørre. Det er litt patetisk egentlig at jeg ikke gjordedet.

Håper det ordner seg får deg!(",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...