Gå til innhold

tilbakebet. av medisiner og behandling

Anbefalte innlegg

bobla1365380358

fikk endelig et hopp på saldoen idag...det var penger tilbake for behandlingen.

har handlet noe meds. i Sverige, men dette er ikke tatt med for vi har ikke fått noe tilbake betalt for medisinene...)c;

har ikke fått noen begrunnelse enda, men det kommer vel i posten om en dag el. to.

skal gi en oppdatering når jeg vet mer (c;

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69925-tilbakebet-av-medisiner-og-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååhhhh.... jeg har fremdeles ikke hørt noe etter 2 måneder... vil også ha hopp på kontoen =)

Hei på deg!

Anbefaler deg å ta en oppfølgingstelefon til trygdekontoret. Det er jo snakk om mange penger, så det er altfor egoistisk av trygdekontoret å hale disse sakene ut. Jeg fikk overført pengene samme dag som jeg ringte å klagde. Synes du skulle gjøre det samme.

Klem fra

Hei på deg!

Anbefaler deg å ta en oppfølgingstelefon til trygdekontoret. Det er jo snakk om mange penger, så det er altfor egoistisk av trygdekontoret å hale disse sakene ut. Jeg fikk overført pengene samme dag som jeg ringte å klagde. Synes du skulle gjøre det samme.

Klem fra

Hei!

Jeg prøvde meg etter 1 måned men da bare lo de der, måtte nok vente i 3 måneder ja.... festlige folk....

Hei!

Jeg prøvde meg etter 1 måned men da bare lo de der, måtte nok vente i 3 måneder ja.... festlige folk....

Hei på deg!

Trist at det hadde vært en annen låt hvis det var vi som skyldte staten penger. Da hadde det fort snakk om utpanting hvis noe hadde drøyd over måneder.

Vi får trøste oss med at vi får være glad for at vi i det hele tatt for igjen penger, men men.... Det blir vel desto artigere når pengene står på konto. Du får se på det som en sparing.

Ønsker deg en god helg!

Klem fra

Hei på deg!

Trist at det hadde vært en annen låt hvis det var vi som skyldte staten penger. Da hadde det fort snakk om utpanting hvis noe hadde drøyd over måneder.

Vi får trøste oss med at vi får være glad for at vi i det hele tatt for igjen penger, men men.... Det blir vel desto artigere når pengene står på konto. Du får se på det som en sparing.

Ønsker deg en god helg!

Klem fra

Ja ikke sant :)

God helg til deg også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...