Gå til innhold

Til alle menn som har pult..

Anbefalte innlegg

Hvor mye måtte du ut med da?

Jeg måtte ikke ut med fem øre, men jeg tror pinadø firmaet betalte 25-30.000,- (Hjørnepult, med to skuffeseksjoner i hjørnedelen)

Svær pult serru... hadde det vært litt mer ryddig, så kunne en Boing 737 landet her...;-)

Fortsetter under...

Jeg måtte ikke ut med fem øre, men jeg tror pinadø firmaet betalte 25-30.000,- (Hjørnepult, med to skuffeseksjoner i hjørnedelen)

Svær pult serru... hadde det vært litt mer ryddig, så kunne en Boing 737 landet her...;-)

Åh, dæsken...tror nok jeg må kjøpe noe billig skit og male det *sukk* Har søren ikke råd til så dyr pult!

Det viktigste er jo at man puler, pulte,....har pult, ikke sant?

Var det riktig bøyning av verbet? ;-)

Mmmh, var vel det. Så du har pult du altså? Det har jo ikke jeg. Eller jeg har jo det, men ikke sånn til å ha pc'en på...

*rote fram IKEA-katalogen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...