nolte Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvor mye måtte du ut med da? Jeg måtte ikke ut med fem øre, men jeg tror pinadø firmaet betalte 25-30.000,- (Hjørnepult, med to skuffeseksjoner i hjørnedelen) Svær pult serru... hadde det vært litt mer ryddig, så kunne en Boing 737 landet her...;-) 0 Siter
spirito Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg måtte ikke ut med fem øre, men jeg tror pinadø firmaet betalte 25-30.000,- (Hjørnepult, med to skuffeseksjoner i hjørnedelen) Svær pult serru... hadde det vært litt mer ryddig, så kunne en Boing 737 landet her...;-) Åh, dæsken...tror nok jeg må kjøpe noe billig skit og male det *sukk* Har søren ikke råd til så dyr pult! 0 Siter
nolte Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Åh, dæsken...tror nok jeg må kjøpe noe billig skit og male det *sukk* Har søren ikke råd til så dyr pult! Det viktigste er jo at man puler, pulte,....har pult, ikke sant? Var det riktig bøyning av verbet? ;-) 0 Siter
spirito Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Det viktigste er jo at man puler, pulte,....har pult, ikke sant? Var det riktig bøyning av verbet? ;-) Mmmh, var vel det. Så du har pult du altså? Det har jo ikke jeg. Eller jeg har jo det, men ikke sånn til å ha pc'en på... *rote fram IKEA-katalogen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.