Gå til innhold

kvalme og magesmerter, spm til legen eller andre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i lengere tid nå vært plaget med kvalme og kraftige magesmerter, med lengere tid mener jeg ca. 3 uker, vet ikke om det er lang tid..

innbiller meg at det er magesmerter, men det er liksom ikke helt det heller, det stikker liksom tvers igjennom, derfor kjennes det ut som om jeg har både mageknip og stikking øverst i ryggen samtidig, på grunn av dette har jeg de seneste ukene også vært veldig trett og sliten dette er sikkert pga. lite søvn, den ene dagen er jeg helt fin, for så pluteslig å få det tilbake uten noen form for forvarsel, jeg vil bare nevne det at jeg har aldrig vært plaget av allergi av noe slag så jeg tror ikke det kan ha noe med noe slikt å gjøre, dette er ganske plagsomt og jeg hadde vært veldig taknemlig for svar fra noen som kanskje kan svare meg på hva dette kan være

Mvh

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Har du tatt gravidtest? Da jeg var gravid hadde jeg det sånn - fryktelig vondt i magen, kvalm, slapp, trøtt, svimmel.. Høres ut som om du er gravid spør du meg! Ellers vet jeg ikke.. Hvis du vet at du ikke er gravid, burde du ta deg en tur til legen.

Gjest Lege Nina Lindstad

Til Ann X. Disse plagene synes jeg du skal få undersøkt hos lege. Prøv å legge merke til om smertene har sammenheng med måltider, eller med kropps-stilling. Videre om de er takvise, pulserende eller helt konstante. Ta med en urinprøve til legen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spesialist i allmennmedisin og idrettslege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...