Gå til innhold

Do-Onani - En mannegreie?

Anbefalte innlegg

IDIOT. VAR VEL KANSKJE MER ENN ONANIEN SOM VAR POENGET HER. HADDE F.EKS IKKE STILT SAMME SPM TIL DEG. VAR VEL KANSKJE "HELHETEN" SOM SPILTE INN I DET HELE, SOM OGSÅ FRA MIN SIDE VAR MENT SOM EN SPØK.

Det med drømmedama og giftermål tok tom jeg som en spøk. Regner med at drømmedama må ha flere positive kvaliteter ved seg enn bare å onanere på do ;0)

Men jeg syns det var søtt sagt uansett.

Hmm... jeg har satt i gang litt av en diskusjon i dag. Tydeligvis mange som skulle ha sagt noe her.

Godt å se at det er liv i folk.

Fortsetter under...

Gjest Dr Finkelstein

Trenger vel ikke å ta en valium. Hvorfor skal man undertrykke det man føler ?

Er man irritert over noe gi uttrykk for det.

Tar du en valium hver gang du irriterer deg over noe i et diskusjonsforum eller andre steder?

Det er ikke alle som klarer å ta en spøk selv om den hopper opp og biter deg i rompa.

"Det er ikke alle som klarer å ta en spøk selv om den hopper opp og biter deg i rompa. "

Akkurat!!!

Pust dypt, ta en valium. Hvis det ikke hjelper, ring legen på mandag.

hehe, ja det er faen ikke rart vi har mange med rusproblemer i Norge i dag...

men jeg kan jo skjønne karen her da...alltid morsomt å le av andre, men her er det faktisk ikke JDGJ som er den dummeste...

hehe, ja det er faen ikke rart vi har mange med rusproblemer i Norge i dag...

men jeg kan jo skjønne karen her da...alltid morsomt å le av andre, men her er det faktisk ikke JDGJ som er den dummeste...

Der sa du noe, jeg tror jeg tar et skudd nå.

Ikke rart det er så mye mobbing på skolene heller, når voksne folk (regner med at du er det) flyr rundt og kaller hverandre dumme når man ikke deler akkurat sammen meninger som de.

Verden hadde sikkert vært et mye bedre sted hvis alle var som de, ikke sant ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...