Solsikke Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Hun henta meg på Stamsund og nå er vi hjemme hos henne:) Jeg ble plassert ved pcn, mens hun laga mat. Spurte om ikke jeg skulle hjelpe, men det fikk jeg ikke lov til. Så nå sitter jeg her da:) Lillelurven er så snill atte:D 0 Siter
shandy Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Er du på treff og sitter på dol? *flir* At dere ikke går ut og morer dere i steden for :-) 0 Siter
Gjest Solsikke og Lillelurven Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Er du på treff og sitter på dol? *flir* At dere ikke går ut og morer dere i steden for :-) Vi ska ut i mårra:D Lillelurven står å steike biff, datan er ¨på kjøkkenet så sitter å taster litt, mens vi prater:D Vi fant ut, eller jeg fant ut at jeg er for gammel til å gå ut to dager på rad:) Hehe, for øvrig går vi ut så blir vi bare sjekka opp og da blir vi jo opptatt på annet hold og får ikke snakket så mye sammen *ler* 0 Siter
Gjest Solsikke og Lillelurven Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 ok Ja er ikke det kos da? Har jo rapporteringsplikt på dol også*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Når skal behandlingen begynne da? :-) Dere har vel kamera klart? ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Vi ska ut i mårra:D Lillelurven står å steike biff, datan er ¨på kjøkkenet så sitter å taster litt, mens vi prater:D Vi fant ut, eller jeg fant ut at jeg er for gammel til å gå ut to dager på rad:) Hehe, for øvrig går vi ut så blir vi bare sjekka opp og da blir vi jo opptatt på annet hold og får ikke snakket så mye sammen *ler* Skriv en rapport fra morgendagens spraderunde da Blir du sjekket opp, er det vel bare gøy. Spill med og ha det gøy, deretter går du. Fint hva? 0 Siter
Gjest Solsikke og Lillelurven Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Når skal behandlingen begynne da? :-) Dere har vel kamera klart? ;-) Bilder kommer, men behandlingen blir ikke å skje før på lørdag:D Klem 0 Siter
Amiga Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Bilder kommer, men behandlingen blir ikke å skje før på lørdag:D Klem Gleder meg både til bilde og rapport, kos dere ute og flørt i veg! ;-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Gleder meg både til bilde og rapport, kos dere ute og flørt i veg! ;-) Ho e jo bære sååå træg i drekkinga. ja,ja nu tok ho sæ en slurk. I mårra ska vi ut med nypeelia hud, sjekk mainnebein, og pul om vi vil;-) Nei, vi e sekkert litt tøff i kjæften nu. Kos dæ ' Alkoholen som gjør Lurven tøff i kjeften, hehe:D Men vi har det i alle fall morstomt, her vi sitter å drikker i tosomhet*s* Nu klaga ho på at æ har sugd i mæ en heil jævla sigarett allerede:D hehe, ho e gal.Å æ e sjænkt*s* SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!! kor mange gnager har du sett hi sikke sagt det? Ho lør. 0 Siter
Amiga Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Ho e jo bære sååå træg i drekkinga. ja,ja nu tok ho sæ en slurk. I mårra ska vi ut med nypeelia hud, sjekk mainnebein, og pul om vi vil;-) Nei, vi e sekkert litt tøff i kjæften nu. Kos dæ ' Alkoholen som gjør Lurven tøff i kjeften, hehe:D Men vi har det i alle fall morstomt, her vi sitter å drikker i tosomhet*s* Nu klaga ho på at æ har sugd i mæ en heil jævla sigarett allerede:D hehe, ho e gal.Å æ e sjænkt*s* SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!! kor mange gnager har du sett hi sikke sagt det? Ho lør. *LOL* Håper dere blir i fin form til å gå ut i kveld da! *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.