kie Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Hvis du forter deg så "åpner" jeg for registrering et lite øyeblikk. *vil ha med bird'en* 0 Siter
shandy Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Opps, satt akkurat og tenkte på og skrive en melding til Birdie. Uansett, dere har sikkert kontakt og --- Birdie hvordan går det med den lille skjønne? Klems fra 0 Siter
birdie Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Sånn, da venter jeg bare på godkjenning! 0 Siter
birdie Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Opps, satt akkurat og tenkte på og skrive en melding til Birdie. Uansett, dere har sikkert kontakt og --- Birdie hvordan går det med den lille skjønne? Klems fra Bollebabyen trives visst bra ser det ut til! *flire* Uvant med spebarnsvalker for en som er vant med spjælingen Adrian.. ) Snart fem uker nå, og livet består stort sett av soving og spising. Treåringen er i ferd med å venne seg til situasjonen, og viser til og med et og annet tegn på ømhet for den lille broren sin. Det er i alle fall fascinerende med de små føttene og hendene, tydeligvis - og så er det stas å stryke ham over hodet og kysse ham på kinnet. *smelt* Skal se å få tatt noen nye bilder, så du får litt mer å kikke på - sender deg linken på nytt via mail når siden er oppdatert! ) Ha en fin helg, jenta! 0 Siter
kie Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Sånn, da venter jeg bare på godkjenning! Jepp :-) 0 Siter
shandy Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Bollebabyen trives visst bra ser det ut til! *flire* Uvant med spebarnsvalker for en som er vant med spjælingen Adrian.. ) Snart fem uker nå, og livet består stort sett av soving og spising. Treåringen er i ferd med å venne seg til situasjonen, og viser til og med et og annet tegn på ømhet for den lille broren sin. Det er i alle fall fascinerende med de små føttene og hendene, tydeligvis - og så er det stas å stryke ham over hodet og kysse ham på kinnet. *smelt* Skal se å få tatt noen nye bilder, så du får litt mer å kikke på - sender deg linken på nytt via mail når siden er oppdatert! ) Ha en fin helg, jenta! Takk :-) Det ville vært hyggelig. Ler for meg selv. Du er ei tøff dame du. Hardfør Måtte bare høre hvordan det sto til, selv om jeg jo ikke kjenner deg personlig :-) 0 Siter
birdie Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Takk :-) Det ville vært hyggelig. Ler for meg selv. Du er ei tøff dame du. Hardfør Måtte bare høre hvordan det sto til, selv om jeg jo ikke kjenner deg personlig :-) Hardfør er det vel flere som er! ;o) Jeg er i alle fall ikke noen dilledame, så mye er sikkert. Så er det rart med DOL; vi "kjenner" liksom hverandre her selv om vi _egentlig_ er totalt fremmede for hverandre - de aller fleste. Det var vel Melaisa som sa det slik: DOL er stampuben min! 0 Siter
shandy Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Hardfør er det vel flere som er! ;o) Jeg er i alle fall ikke noen dilledame, så mye er sikkert. Så er det rart med DOL; vi "kjenner" liksom hverandre her selv om vi _egentlig_ er totalt fremmede for hverandre - de aller fleste. Det var vel Melaisa som sa det slik: DOL er stampuben min! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hva er det for noe nytt dere har funnet på nå da? *nysgjerrig* 0 Siter
kie Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Hva er det for noe nytt dere har funnet på nå da? *nysgjerrig* Bokprat har fått et eget "hjem". :-) 0 Siter
Gjest Solsikke med ansiktmaske, farve i håret og hvitvin i glasset Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Bokprat har fått et eget "hjem". :-) Ååå ikke mere spennende:)Leser for lite bøker til å kunne diskutere med dere*s* Lurven er i dusjen og jeg sitter her med farve i håret*s* 0 Siter
kie Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Ååå ikke mere spennende:)Leser for lite bøker til å kunne diskutere med dere*s* Lurven er i dusjen og jeg sitter her med farve i håret*s* Kos dere i kveld, da ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Kos dere i kveld, da ) Vi kosa oss masse vi:) Det var faktisk svært så hyggelig å dra ut på byen, eller by og by da. Men i alle fall å dra ut å ha det morsomt, ga mer smak*s* Du skal se lurven har endret livsstilen min litt:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.