Gjest Lillelurven og solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Her går det i konjakk og hvitvin. Madonna flaska er borte og nå sier Lillelurven, at jeg er en pingle til å f\drikke. Jaja, men jeg lærer i alle fall. Å de va jo de æ sku hær oppe i Lofoten*s* Biffen til Lurven va førøvrig fenomenal:) Skål alle sammen*s* 0 Siter
Spenning Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Godmorgen, kos dere videre dere.. kan tenke med praten går:-))) Dokker får kle godt på dere der oppe så dere ikke blir forkjøla:)) 0 Siter
shandy Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Flirer meg skakk og skulle gjerne vært flua på veggen. Orker DU å gå ut i kveld nå da Solsikke? 0 Siter
naiv Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 He he. Det var på tide at du skeier litt ut du også :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Flirer meg skakk og skulle gjerne vært flua på veggen. Orker DU å gå ut i kveld nå da Solsikke? Hun er helt vrak, ligge rå sover,:-) Skal snart vekke henne med et glass iskald Pepsi*s* Men, jeg har god tro på at hun kan lære seg å drikke, etterhvert:-) Ut ja, visst faen skal vi ut!! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hun er helt vrak, ligge rå sover,:-) Skal snart vekke henne med et glass iskald Pepsi*s* Men, jeg har god tro på at hun kan lære seg å drikke, etterhvert:-) Ut ja, visst faen skal vi ut!! How is the form on this beautifull morgen? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 How is the form on this beautifull morgen? Ai em nåvv gåing to play a big råll in lø missserable!! Neida, jeger vant til å våkne av en liten 2-årig demon, å bli vekt av en 8-åring, erliksom ikke like ille. Men litt vondt ja.... NÅ skal jeg dra Solsikke ut av senga, det vraket sover ennå!!! Vi må handle litt, før vi begynner å drikke igjen:-) Guuuuuuud, det er deilig å være gressenke!! P.S Har du noe arsenikk? 0 Siter
shandy Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Hun er helt vrak, ligge rå sover,:-) Skal snart vekke henne med et glass iskald Pepsi*s* Men, jeg har god tro på at hun kan lære seg å drikke, etterhvert:-) Ut ja, visst faen skal vi ut!! Stakkars Solsikke, gi henne en klem fra meg da. Uff *flir* Hvis du drar henne med ut i kveld får du jammen passe på også. Snakk om komisk underholdning :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Stakkars Solsikke, gi henne en klem fra meg da. Uff *flir* Hvis du drar henne med ut i kveld får du jammen passe på også. Snakk om komisk underholdning :-) *flira* Må visst gjøre det, passe godt på...... Men hun har nok veldig godt av ei fyllekula på "byen"! 0 Siter
Lillelurven Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 He he. Det var på tide at du skeier litt ut du også :-) Ja ikke sant:) Nå har jeg da til slutt våkna:D Jeg er i kjempe form og ikke fyllasjuk i alle fall, hehe. Lillelurvens hus er full av rare og uvante lyder, så jeg har våknet en del i løpet av natten*s* Spærs hvordan det går i kveld da:D Men koselig er det i alle fall*s* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Ai em nåvv gåing to play a big råll in lø missserable!! Neida, jeger vant til å våkne av en liten 2-årig demon, å bli vekt av en 8-åring, erliksom ikke like ille. Men litt vondt ja.... NÅ skal jeg dra Solsikke ut av senga, det vraket sover ennå!!! Vi må handle litt, før vi begynner å drikke igjen:-) Guuuuuuud, det er deilig å være gressenke!! P.S Har du noe arsenikk? Beklager, arsenikken min får du aldri! Den er forbeholdt ei viss kjerring av det mer olme slaget. ;-) 0 Siter
Gjest Lillelurven og Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 He he. Det var på tide at du skeier litt ut du også :-) Glemte av at jeg var innlogget som Lillelurven, men det var i alle fall jeg som skrev den der til deg naiv, Solsikke 0 Siter
naiv Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Ja ikke sant:) Nå har jeg da til slutt våkna:D Jeg er i kjempe form og ikke fyllasjuk i alle fall, hehe. Lillelurvens hus er full av rare og uvante lyder, så jeg har våknet en del i løpet av natten*s* Spærs hvordan det går i kveld da:D Men koselig er det i alle fall*s* Hehe. Du skal se at samboeren din får hjem en annen kvinne enn den som dro avgårde til Lofoten :-) Det er lov å ha det morsomt. Kos dere i kveld! 0 Siter
Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Flirer meg skakk og skulle gjerne vært flua på veggen. Orker DU å gå ut i kveld nå da Solsikke? Mora du dæ på vårres bekostning? hehe, skjønna dæ godt æ. Trur æ må læs igjennom alt seinar i dag. Lillelurven fær hær å svinsa og æ får dårlig samvittighet:( Men ut i kveld, ja det skal vi, Ps: ho sa at æ søv fortsatt, men æ har vært oppe før altså. 0 Siter
Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 How is the form on this beautifull morgen? Formen e kjæmpe bra. E bærre skrækkelig tørst. Hehe, kan du skjønn koffer, så mye æ drakk i natt? Lurven klaga på at æ søv mye:D Væl, sku vel ha stått opp æ også om nån onga hadde vekt mæ også*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Godmorgen, kos dere videre dere.. kan tenke med praten går:-))) Dokker får kle godt på dere der oppe så dere ikke blir forkjøla:)) Kle på oss? Vi kler heller av oss veit du Spenning:D Lettkledde damer på byen*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.