atleten Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Nope, ikke en dritt. Har du ikke fått med deg at jeg er typen som ligger med hendene oppå dyna? :-) Har du noen bragder å skryte av, da? Kan vil ikke si det egentlig. Men om jeg haddekunne jeg gjerne delt den med deg! (",) Er av den typen som ikke akkurat sjekker for a one night stand, så det har kun vært sex med de kjærestene jeg har hatt. Deternå ikke så lettfor gutter å onanere på offentlige er ganske åpne steder som der får jenter da. Men jeg har gjorft det i en offentlig dusj et par ganger på et helsestudio når det ikke var noen andre der. 0 Siter
Hagen1365380365 Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Du kan ta det med ro. Han har nå offisielt funnet drømmedama. Så ikke sitt her å les, kom deg avgårde! 0 Siter
Gjest Doff Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Dette er bare helt "turn on" :-) Fortsett sånn du, og ikke stikk hodet i sanden :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.