Gå til innhold

Kinkig situasjon

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Jeg tror man må ta i betraktning selvbildet her også.

Det virker som om venninen, har et dårlig selvbilde i forhold til "lei av å være pen".

Og hvis man går ut fra nicket, så kan det være mange grunner til det negative preget selvbildet.

Hvordan er du sammen med veninnen din når dere er ute å treffer gutter???

Den tid er over for min del da ekteringen sitter godt!=o)

Har vært i nøyaktig samma"båten" som "lei av å være pen"..Men i stedet for å reflektere over hvorfor han ble sammen med henne når han likte meg,syns jeg det var koselig at de fant hvrandre!

Speilbilde syns jeg har lite med saken å gjøre,personlighet er nøkkel ordet!

Jeg syns det vitner mer om arroganse når "lei av å være pen" uffer seg over at gutta som "liker" henne viser venninda oppmerksomhet!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

6

• BettyBlue

6

• era

5

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

Den tid er over for min del da ekteringen sitter godt!=o)

Har vært i nøyaktig samma"båten" som "lei av å være pen"..Men i stedet for å reflektere over hvorfor han ble sammen med henne når han likte meg,syns jeg det var koselig at de fant hvrandre!

Speilbilde syns jeg har lite med saken å gjøre,personlighet er nøkkel ordet!

Jeg syns det vitner mer om arroganse når "lei av å være pen" uffer seg over at gutta som "liker" henne viser venninda oppmerksomhet!

Er enig der, men man kan misunne andres personlighet.

Hvis man misunner utseende og personligheten samtidig, kan jeg tenke meg at det er vanskelig å være vennine.

Men jeg må si et personlig så irriterer denne saken meg i sin helhet.

Man tar sin vennines mistenksomhet som en bekreftelse på sin egen sjønnhet, og beklager seg over det.

Det man burde gjøre, (synes jeg) er å ta en liten alvorsprat med venninen, og si ut hva man mener om hele saken, da helst om det som skjer mellom dem.

Glem gutten, han har tatt sine valg.

Gjest carlina

Er enig der, men man kan misunne andres personlighet.

Hvis man misunner utseende og personligheten samtidig, kan jeg tenke meg at det er vanskelig å være vennine.

Men jeg må si et personlig så irriterer denne saken meg i sin helhet.

Man tar sin vennines mistenksomhet som en bekreftelse på sin egen sjønnhet, og beklager seg over det.

Det man burde gjøre, (synes jeg) er å ta en liten alvorsprat med venninen, og si ut hva man mener om hele saken, da helst om det som skjer mellom dem.

Glem gutten, han har tatt sine valg.

Men jeg må si et personlig så irriterer denne saken meg i sin helhet. Man tar sin vennines mistenksomhet som en bekreftelse på sin egen sjønnhet, og beklager seg over det. Det man burde gjøre, (synes jeg) er å ta en liten alvorsprat med venninen, og si ut hva man mener om hele saken, da helst om det som skjer mellom dem. Glem gutten, han har tatt sine valg.

ENIG!!!!!

Gjest PikeApparatet

Nå syns jeg du har fått nok usaklig tyn fra folk som ikke tåler at du er klar over at du ser bra ut, og dermed oppfatter deg som innbilsk. Bra du ikke henger deg opp i slik umodenhet.

Jeg forstår deg godt. Det er vanskelig å snakke med venninnen din om dette, du er deg selv, og guttevennene deres har en tendens til å falle for deg, kanskje fordi du har en fin personlighet, og i tillegg et pent utseende.

Jeg har nettopp selv vært i samme situasjon. Gutten kom i snakk med oss begge en kveld etter kino, og min venninne bet på tvert, hun er veldig frempå. Hun er pen, på en annen måte enn meg. Jeg merket at han likte begge, men de begynte å date en god del, fordi hun ville. Jeg så umiddelbart at hun var interessert, og dermed holdt jeg meg tilbake, også pga manglende interesse overfor ham. Men i ettertid har han fortalt henne hvor pen han syns jeg er, og han klemmer meg litt for lenge når vi treffes, hvis du skjønner hva jeg mener. Syns dette er en vanskelig greie, men jeg har valgt å fortelle henne om det. Det gjorde henne litt trist, fordi hun er intr i ham, og får han ikke helt rundt lillefingeren, men hun var klar over det. Jeg syns det var ubehagelig at når vi var sammen alle tre, ville han snakke med meg, og enset henne nesten ikke.

Vet ikke hva du skal gjøre, men det er riktig av deg å holde deg unna ham, iallefall med det første året! Hvis du og han er ment for hverandre, er ikke den tiden noen hindring. Fint & viktig at du respekterer venninnen din.

Noen ganger må man dempe sine sympatiske og sjarmerende evner. Det går an.

Kan du ikke bare være real da og drite i gutten. Det er hans problem og ikke ditt - dvs. hvis du ikke gjør det til det.

Lille venn du lever i en drømmeverden dette innleget handler ikke om veninna di men ditt eget oppblåste ego, jeg er kansje ei gammal røy nå men har vårt statsautorisert pen i min pure ungdom og har levd av mitt ansikt/kropp og utstråling i mange år og gjør det til en viss grad fortsatt selv om jeg er begynnt å rottne.

Jeg har ikke opplevd en eneste forbanna gang at mine veninne er ikke kunne med full ro presentere meg for menn de likte hvorfor.? Fordi er man ordenlig så forstår mennesker at man er til å stole på slutt å fokusere på ditt deilige ytre du har større problemer tro meg det skinner igjennom ,,har du alldri opplevd åssen forl blir stygge/ pene i forhold til om man liker dem og de er elsket og fornøyd med seg selv?

En ev mine beste venner vil vel mildt sagt kunne beskriver som grell utfra et vestligsynspkt.vi snakker russisk fribryter men hun er så innihelvete vakker fordi hun trives hun beveger seg som en katt og spiller med en sånn intensitet og varme og kjærlighet hun er virkelig i live...

uansett hvor frisert og velpleid og kledd jeg måtte være i mine beste dager så var det hun folk la merke til , det er nemlig livsglede og ens sjel og utståling som teller..

Her tror jeg du sliter rettogslett ....

Lille venn du lever i en drømmeverden dette innleget handler ikke om veninna di men ditt eget oppblåste ego, jeg er kansje ei gammal røy nå men har vårt statsautorisert pen i min pure ungdom og har levd av mitt ansikt/kropp og utstråling i mange år og gjør det til en viss grad fortsatt selv om jeg er begynnt å rottne.

Jeg har ikke opplevd en eneste forbanna gang at mine veninne er ikke kunne med full ro presentere meg for menn de likte hvorfor.? Fordi er man ordenlig så forstår mennesker at man er til å stole på slutt å fokusere på ditt deilige ytre du har større problemer tro meg det skinner igjennom ,,har du alldri opplevd åssen forl blir stygge/ pene i forhold til om man liker dem og de er elsket og fornøyd med seg selv?

En ev mine beste venner vil vel mildt sagt kunne beskriver som grell utfra et vestligsynspkt.vi snakker russisk fribryter men hun er så innihelvete vakker fordi hun trives hun beveger seg som en katt og spiller med en sånn intensitet og varme og kjærlighet hun er virkelig i live...

uansett hvor frisert og velpleid og kledd jeg måtte være i mine beste dager så var det hun folk la merke til , det er nemlig livsglede og ens sjel og utståling som teller..

Du skriver litt artig du, era.

Du snakker lavt og intenst, og driter i rettskrivinga.

Annonse

Du skriver litt artig du, era.

Du snakker lavt og intenst, og driter i rettskrivinga.

er ravende dyslektiker(ingen prob. med lesing) egenlig ikke så ille men nok til å få fordelene og så lite at det ikke har noen reell betydning om jeg tar meg sammen...største problem er at jeg er for lat til å sjekke over før jeg trykker send...

lover å ta meg sammen før jeg er tredve*flire*

er ravende dyslektiker(ingen prob. med lesing) egenlig ikke så ille men nok til å få fordelene og så lite at det ikke har noen reell betydning om jeg tar meg sammen...største problem er at jeg er for lat til å sjekke over før jeg trykker send...

lover å ta meg sammen før jeg er tredve*flire*

Du var da vel fylt 30?

Ordene dine skrives jo stort sett rett, bare tegnene som nesten ikke finnes...! Men som sagt, litt artig (bittelitt anstrengende) å lese!

Ja, noe i den duren.

Jeg jobber til 07.00. Hva driver du med da?

fnis.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

schukschöterska. men det er hemli.

fnis.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

schukschöterska. men det er hemli.

Oki, etter litt fomling med fantasien i forhold til å knekke koden, så forsto jeg hva du skrev, og jeg lover å ikke si det til noen :)

Annonse

Da kan du ikke finne på å snakke om deg selv som en gammal røy! Slikt blir man fort gammel!!!

(jeg er 31 1/2, ei lita jente)

takker og bukker,

neida kun i forhold til ho neket på trån, hun kan ikke være en dag over 14. og i forhold til det har jeg jo litt pondus tidsmessig.

*hehe* nei heldigvis litt tid igjen før tyngdekrafta har fått herje nok til at dempet belysning og polvotter er en nødvendighet..

Var den til meg? Gadd ikke å lese hele røklet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...