Gå til innhold

Kinkig situasjon

Anbefalte innlegg

Godmorgen, oppe å trimmer? Nå er en ny fin dag startet, det er bare å fylle kaffekoppen å nyte:-)

Ja, jeg har sovet og sovet, er helt alene vet du. For å si det rett ut----nydelig.

Når sant skal sies så savner jeg barna og sambo, men de kommer i ettermiddag/kveld og i mellomtiden nyter jeg stillheten;)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

6

• BettyBlue

6

• era

5

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lei av å være pen

Lille venn du lever i en drømmeverden dette innleget handler ikke om veninna di men ditt eget oppblåste ego, jeg er kansje ei gammal røy nå men har vårt statsautorisert pen i min pure ungdom og har levd av mitt ansikt/kropp og utstråling i mange år og gjør det til en viss grad fortsatt selv om jeg er begynnt å rottne.

Jeg har ikke opplevd en eneste forbanna gang at mine veninne er ikke kunne med full ro presentere meg for menn de likte hvorfor.? Fordi er man ordenlig så forstår mennesker at man er til å stole på slutt å fokusere på ditt deilige ytre du har større problemer tro meg det skinner igjennom ,,har du alldri opplevd åssen forl blir stygge/ pene i forhold til om man liker dem og de er elsket og fornøyd med seg selv?

En ev mine beste venner vil vel mildt sagt kunne beskriver som grell utfra et vestligsynspkt.vi snakker russisk fribryter men hun er så innihelvete vakker fordi hun trives hun beveger seg som en katt og spiller med en sånn intensitet og varme og kjærlighet hun er virkelig i live...

uansett hvor frisert og velpleid og kledd jeg måtte være i mine beste dager så var det hun folk la merke til , det er nemlig livsglede og ens sjel og utståling som teller..

Her tror jeg du sliter rettogslett ....

Av og til skulle jeg ønske jeg så annerledes ut. Slik at jeg kunne ha en normal samtale med det motsatte kjønn, der de fokuserer på det jeg sier og ikke det jeg ser ut som.

Jeg har ikke et oppblåst ego, da ville jeg aldri satt andre framfor meg selv. Jeg har faktisk fått hørt at jeg er for u-egoistisk..At jeg alltid setter andre foran meg selv.

Dette er noe jeg jobber med. Jeg prøver å ikke glemme meg selv.

Når man ikke har vært vant til oppmerksomhet hos guttene, blir man gjerne smigret når man får det. Jeg en person det er vanskelig å komme inn på. Og jeg er en ordentlig jente som ikke har vært den som har rota rundt. Er faktisk uerfaren. Slike jenter har guttene (vanligvis) respekt for.

"Som sagt tror jeg ikke det er uten grunn venninda di holder kjærestene unna!! "

Fordi..? Det kom ikke helt klart fram

jeg sier at jeg tror det er en grunn....hva dere har dere i mellom kan jeg ikke utale meg om!

Men hvorfor tror du selv at venninda di holder dem unna?Tror neppe grunnen er at du er så pen.

En grunn må det jo være??

Av og til skulle jeg ønske jeg så annerledes ut. Slik at jeg kunne ha en normal samtale med det motsatte kjønn, der de fokuserer på det jeg sier og ikke det jeg ser ut som.

Jeg har ikke et oppblåst ego, da ville jeg aldri satt andre framfor meg selv. Jeg har faktisk fått hørt at jeg er for u-egoistisk..At jeg alltid setter andre foran meg selv.

Dette er noe jeg jobber med. Jeg prøver å ikke glemme meg selv.

Når man ikke har vært vant til oppmerksomhet hos guttene, blir man gjerne smigret når man får det. Jeg en person det er vanskelig å komme inn på. Og jeg er en ordentlig jente som ikke har vært den som har rota rundt. Er faktisk uerfaren. Slike jenter har guttene (vanligvis) respekt for.

Jeg har respekt for deg hvidet er sant det du sier ikke at jeg sier det ikke er det.

Likerjordnære jenter som en kan snakke helt vanlig med som en venn og ikke må gjøre seg til får.

Jeg er også mange ganger litt "dumsnill/u-egoistisk" å setter andre i første rekke.

Noe jeg mener er bra at man bryr seg men det hadde jo vært hyggelig om en motsatte part hadde gjordt det samme tilbake inni mellom.

Liker jenter som er Ærlige,sier hva dem liker/ikke liker som lar enn komme innpå enn innenfor skallet.

Og ikke er som mange jenter er nå om dagen helt overlegne,vet akkurat hva de vil ha, vet at de er utrolig vakre og lar ikke noe som ikke virker med første øyekast inn til dem.

Slike jenter kan du få av meg!!!

Disse jentene lar ikke noe andre enn de som oppfyler dem ønsker så og si 100% en sjans.

Og det er mange ganger dem de havner opp med de ikke vil ha men det skjønner de ikke før etter at guttens falske og igjordtsatte personlighet som de falt får ikke eksisterer mere.

NÅR skal dere jenter som oppfører dere slik lande med begge beina på bakken og se dere litt mere om! (",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...