gizmok Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Heisann! Jeg så svaret ditt på mitt innlegg først i dag. Jeg aner ikke om min mann har vært utro, men selvsagt ligger mistanken der og gnager meg fra tid til annen. Nå går jeg på Flagyl-kur, men min mann har ikke tatt den. Nå er vårt forhold såpass dårlig at vi ikke har sex i det hele tatt, så sånn sett er ikke det så farlig..... Jeg vet ikke om legen min har rett i at det er gardnerella jeg har. Jeg har ikke noen av de symptomer som du beskrev i ditt innlegg (smerter i ytre kjønnsorgan og vond lukt). Det eneste som plager meg er en lett kløe fra tid til annen og sårhet/tørrhet ved samleie, samt noe smerte ved for harde støt under samleie. Det virker som du har en del greie på gardnerella. Tror du det er det jeg har? Det kan vel uansett ikke skade å gå Flagyl-kuren ut (selv om bi-virkningene ikke er så behagelige, da...). Min mann påstår hardnakket at han ikke har hatt noen sidesprang, men så er han alkoholiker, og jeg har tatt han i mer enn en løgn opp igjennom forholdet vårt. Vet du om noen steder på nettet der jeg kan få noen flere opplysninger om dette? Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70184-til-sidet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidet Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei gizmok! Det var godt å høre fra deg. Jeg følte at jeg hadde vært svært krass, og at det kunne ødelegge mer for deg. Jeg er bare så lei av alt tullsnakket rundt bakterien. Jeg orker snart ikke slippe noen inn på meg lenger.Utroskapsmistanke er pyton. Trist å høre at det går dårlig. Såvidt jeg forstod hadde legen din funnet gardenerella i prøver som ble tatt, og da kan du være sikker på at det stemmer. Jeg har forstått det slik at symptomene kan variere fra kvinne til kvinne. Du kan finne mye om gardenerella ved å bruke Altavista, Søk på gardenerella, og du vil finne bekreftelse på hva jeg sier. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at ikke dette blir grepet fatt i. Men så er det jo en kjent sak at kvinneplager ikke får den oppmerksomhet som mennes plager. En skulle jo tro at kvinnelige leger virkelig ville gripe fatt i dette. Det ser forskjellig ut. Flagylkuren kan du trygt ta. Om du virkelig vil teste dette ut, så vil mannen din kanskje kunne påføre deg bakterien på nytt. Skjønt hvem orker å utsette seg for sånt. Samleie ved denne form for infeksjon er vondt. For min del helt uaktuelt pga lukten. Jeg vil anta at alle typer infeksjoner kan ha forskjellige symptomer. Jeg håper du blir fort bra og at du finner mer opplysning på nettet. Videre håper jeg du finner styrke til å ta den riktige beslutningen mht. ekteskapet ditt. Det høres ut som om du fortjener noe bedre. Lykke til videre. Klem fra Sidet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70184-til-sidet/#findComment-337147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.