Gå til innhold

om penisen spiller noe STOR rolle? til damene her ute..

Anbefalte innlegg

ej lure bare på om damene er så fokusert på om penisen skal være ENORM og isåfall hva er passelig størrelse på penis? for vist du er sammen med en fyr som he stor K... men elendig på forspel og får lett utløsning.. mens en kar med ikke så stor penis er en god elsker og har god utholdenhet i senga og flink med å kjæle med dama.. og da spør ej damene her ute hva er mest viktig??

Fortsetter under...

Jeg blir så glad hver gang dette er oppe til diskusjon, da jeg føler at temaet ikke kan debateres ofte nok.

Stikk ut og knull, og lær deg dette "the hard way". Det er mye morsommere, og til slutt kommer du fram til at størrelse ikke har noe å si, så sant du har litt størrelse og skryte av.

Jeg blir så glad hver gang dette er oppe til diskusjon, da jeg føler at temaet ikke kan debateres ofte nok.

Stikk ut og knull, og lær deg dette "the hard way". Det er mye morsommere, og til slutt kommer du fram til at størrelse ikke har noe å si, så sant du har litt størrelse og skryte av.

Hehe, da HAR jo størrelsen noe å si...

Annonse

Jeg vet ikke om den har noe å si, men jeg hadde nok vært veldig skeptisk i forhold til å ha sex med damer med.. eh... enkeltes innstilling :)

Du skrev: "til slutt kommer du fram til at størrelse ikke har noe å si, så sant du har litt størrelse og skryte av."

I den siste biten innrømmer du jo at det har noe å si... ;-)

Du skrev: "til slutt kommer du fram til at størrelse ikke har noe å si, så sant du har litt størrelse og skryte av."

I den siste biten innrømmer du jo at det har noe å si... ;-)

Ja, og det tror jeg at den har, men bare hvis den er ekstremt liten eller ekstremt stor.

Gjennomsnittet +- noen cm sier de fleste at er mer enn godt nok! :)

whahaha!!!!

Annonse

Åja, du er kanskje det, ja...Hvor mange gutter har du psyket ut, eller har du bare vært veldig heldig? :)

Hehe, jeg sier selvsagt ingenting, vil da ikke såre en stakkars selvfølelse.

Men jeg gidder ikke ha sex med dem igjen, hvis de er helt ubrukelige... :-)

Hehe, jeg sier selvsagt ingenting, vil da ikke såre en stakkars selvfølelse.

Men jeg gidder ikke ha sex med dem igjen, hvis de er helt ubrukelige... :-)

Men det kan da ikke bare være størrelsen som sier noe om de er brukbare eller ikke?

Nå har jeg for øvrig ingen komplekser i forhold til min greie, da den er helt i henhold og litt til, men dine krav er jo rimelig ekstreme :)

Men det kan da ikke bare være størrelsen som sier noe om de er brukbare eller ikke?

Nå har jeg for øvrig ingen komplekser i forhold til min greie, da den er helt i henhold og litt til, men dine krav er jo rimelig ekstreme :)

Nei, det er klart det ikke BARE er størrelsen som teller.

Men man vet da hva som er best for en selv, og da går man etter det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...