Gå til innhold

Tørr og utslitt penis.

Anbefalte innlegg

Gjest heldig og uheldig

Jeg er en mann som har et lite problem. Penisen min er ofte tørr og blir lett ufølsom og "sliten" når

jeg "bruker den". Ofte har jeg problem med å få det til å gå uten at den får en enorm stimulans.

Spesielt dersom det nesten går for meg tidlig i leken. Selvsagt er det fint på den måten at jeg kan holde ut lenge. Men da klarer jeg bare å få det til å gå ved å onanere meg selv hardt og "hoppe på" rett før det går. Jeg sliter ut hendene

mine på dette! Og så mister jeg lysten, ofte til penis har komt seg igjen, og det kan ta flere dager. Jeg har jo lyst på sex, men den er ikke brukbar! Har noen andre erfart dette? Er det noe som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70220-t%C3%B8rr-og-utslitt-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsto ikke helt om kølla de er sliten fordi den er tørr, eller om det er andre grunner.

Når det gjelder tørrheten så vet jeg ikke om dette er unormalt, og vi kan alle oppleve å bli noe "såre" etter noen heftige økter i halmen.

Jeg kødder ikke nå, som mange sikkert vil tro, men har du prøvd å bruke Aloe Vera på den? Det funker i det minste på andre kroppsdeler, så hvorfor skulle det ikke også funke på penis?

Prøv, det skader i det minste ikke!

Når det gjelder det å komme raskt første gang, og så bruke veldig lang tid andre gang, så er vel ikke det spesielt uvanlig, og mitt råd er i hvertfall at du andre gangen dropper å runke først for så å dytte den inn, men først dytte den inn, ha sex, tilfredstille dama, og så eventuelt trekke den ut og runke ferdig, over dama!

Men prøv Aloe Vera. Det skader ikke, og kanskje det til og med funker!

Det funker i hvertfall når det gjelder sår/tørr hud, andre steder på kroppen!

Good luck!

Jeg forsto ikke helt om kølla de er sliten fordi den er tørr, eller om det er andre grunner.

Når det gjelder tørrheten så vet jeg ikke om dette er unormalt, og vi kan alle oppleve å bli noe "såre" etter noen heftige økter i halmen.

Jeg kødder ikke nå, som mange sikkert vil tro, men har du prøvd å bruke Aloe Vera på den? Det funker i det minste på andre kroppsdeler, så hvorfor skulle det ikke også funke på penis?

Når det gjelder det å komme raskt første gang, og så bruke veldig lang tid andre gang, så er vel ikke det spesielt uvanlig, og mitt råd er i hvertfall at du andre gangen dropper å runke først for så å dytte den inn, men først dytte den inn, ha sex, tilfredstille dama, og så eventuelt trekke den ut og runke ferdig, over dama!

Good luck!

aloevera funker på sårheten på hud, men tørker også ut så snakker vi slimhinna på hue vil jeg kansje være litt forsiktig, ekselent for småpikene er det nå i allefall..for oss er det viktig å vaske seg mellom hver runde for å unngå å bli mere sår enn nødvendig kansje det er en greie for dere gutta også?

• 2 uker senere...
Gjest Heldig eller uheldig,

Good luck!

Den er tørr generelt sett. Men spesielt etter sengeaktivitet. Men kan det være bra med aloe vera på en slimhinne? Kanskje ..... Takk for rådet i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...