luckyto Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei jenter ) Sitter her og lurer på om jeg skal teste i morgen... eller om det er alt for tidlig. Husker ikke når jeg testa sist. Jeg tok ut egg en onsd. og satte inn forrige lørdag. Når dere teller, teller dere da innsettingsdagen som dag 1? Da vil det være 10 dager etter innsetting i morgen, om ikke så vil det være 9. Blir så usikker. Er redd for å teste for tidlig. Vil ha et korrekt svar. Tror jeg testet ca. 14 dg. etter uttak sist. Den var tydelig pos. men ikke sterkere enn kontrollstreken. Begynner å grue meg skikkelig nå!!! På en måte er det bedre å ikke vite for da kan jeg i det minste leve i håpet!!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei luckyto! Hos Maigaard regner de innsettingsdagen som dag 1. Jeg satte inn eggene mine mandag 26. august, og skal teste søndag 8. september. Altså på den 14. dagen. Tror jeg ville ventet et par dager til med å teste hvis jeg var deg, luckyto. Ihvertfall til dag 12. Det er jo best å få et riktig resultat. Men jeg vet hvor nervepirrende dette er, samtidlig så er det som du sier, bedre å leve i håpet enn å få et negativt svar. Hvilke symtomer har du? Noen ganger kjenner jeg ingenting, og noen ganger har jeg mensmurringer. Så alt er nok som det skal være...temmelig forvirrende, og kan drive noen og enhver til vanvidd!!!!! Du får iallfall ha LYKKE TIL med testing! Og så håper jeg på 2 blå for oss begge )) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/#findComment-338417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aviva Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei luckyto! Hos Maigaard regner de innsettingsdagen som dag 1. Jeg satte inn eggene mine mandag 26. august, og skal teste søndag 8. september. Altså på den 14. dagen. Tror jeg ville ventet et par dager til med å teste hvis jeg var deg, luckyto. Ihvertfall til dag 12. Det er jo best å få et riktig resultat. Men jeg vet hvor nervepirrende dette er, samtidlig så er det som du sier, bedre å leve i håpet enn å få et negativt svar. Hvilke symtomer har du? Noen ganger kjenner jeg ingenting, og noen ganger har jeg mensmurringer. Så alt er nok som det skal være...temmelig forvirrende, og kan drive noen og enhver til vanvidd!!!!! Du får iallfall ha LYKKE TIL med testing! Og så håper jeg på 2 blå for oss begge )) Klem fra hei! jeg hadde eksakt de samme dagene som deg. uttak onsdag og innsetting lørdag- etter 10 dager (altså mandag for en uke siden testa jeg) (som din mandag i morgen) og resultatet var positivt. veldig positivt også, enda jeg testa noen dager for tidlig. men jeg klarte ikke vente. testa seint på mandagen da. tre dager etter var jeg til blodprøve og hadde et veldig høyt hcg nivå.så nå lurer jeg på tvillinger... som trollmor sier så er det sikkert lurt å vente et par dager, er ikke sikkert testen viser riktig etter så kort tid, at den slo positivt ut på meg kan jo være for at hcg nivået var så mektig høyt. men klarer du ikke vente så er det flere her inne som har testa både niende og tiende dagen med riktig resultat.. uansett lykke til til både deg og trollmor.! skal krysse fingrene for dere! selv er jeg helt utafor meg sjøl og kan egentlig ikke helt skjønne at dette ivf forsøket skulle bli SÅ vellykket. klem til dere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/#findComment-338526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Hei luckyto! Hos Maigaard regner de innsettingsdagen som dag 1. Jeg satte inn eggene mine mandag 26. august, og skal teste søndag 8. september. Altså på den 14. dagen. Tror jeg ville ventet et par dager til med å teste hvis jeg var deg, luckyto. Ihvertfall til dag 12. Det er jo best å få et riktig resultat. Men jeg vet hvor nervepirrende dette er, samtidlig så er det som du sier, bedre å leve i håpet enn å få et negativt svar. Hvilke symtomer har du? Noen ganger kjenner jeg ingenting, og noen ganger har jeg mensmurringer. Så alt er nok som det skal være...temmelig forvirrende, og kan drive noen og enhver til vanvidd!!!!! Du får iallfall ha LYKKE TIL med testing! Og så håper jeg på 2 blå for oss begge )) Klem fra Takk for svar. Har bestemt å ihvertfall vente til tirsd., så får vi se... Har flere tegn som jeg hadde sist jeg ble gravid (hadde en MA i mars). Får litt kvalmetak innimellom, vann og metallsmak i munnen, trøtt og litt ømme pupper. Det siste bekymrer meg egentlig. Tror brystene var ømmere forrige gang, men kan liksom ikke si med sikkerhet at det ikke kom noe senere. Kjenner også noe stikkinger i sidene og murring nedentil. Mange av de sympt. jeg har kan jo godt være et resultat av progestankapslene. Vet at jeg ikke kan gjøre annet enn å smøre meg med tålmodighet. Problemet er at den er ikke-eksisterende for øyeblikket ) Det blir spennende å følge deg framover. Skal XXX-e alt jeg har for deg!! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/#findComment-338916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 hei! jeg hadde eksakt de samme dagene som deg. uttak onsdag og innsetting lørdag- etter 10 dager (altså mandag for en uke siden testa jeg) (som din mandag i morgen) og resultatet var positivt. veldig positivt også, enda jeg testa noen dager for tidlig. men jeg klarte ikke vente. testa seint på mandagen da. tre dager etter var jeg til blodprøve og hadde et veldig høyt hcg nivå.så nå lurer jeg på tvillinger... som trollmor sier så er det sikkert lurt å vente et par dager, er ikke sikkert testen viser riktig etter så kort tid, at den slo positivt ut på meg kan jo være for at hcg nivået var så mektig høyt. men klarer du ikke vente så er det flere her inne som har testa både niende og tiende dagen med riktig resultat.. uansett lykke til til både deg og trollmor.! skal krysse fingrene for dere! selv er jeg helt utafor meg sjøl og kan egentlig ikke helt skjønne at dette ivf forsøket skulle bli SÅ vellykket. klem til dere LYKKE TIL!!! Du går en nydelig og spennende tid i møte. Et godt råd - SLAPP AV OG NYT DET!!! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/#findComment-338920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Takk for svar. Har bestemt å ihvertfall vente til tirsd., så får vi se... Har flere tegn som jeg hadde sist jeg ble gravid (hadde en MA i mars). Får litt kvalmetak innimellom, vann og metallsmak i munnen, trøtt og litt ømme pupper. Det siste bekymrer meg egentlig. Tror brystene var ømmere forrige gang, men kan liksom ikke si med sikkerhet at det ikke kom noe senere. Kjenner også noe stikkinger i sidene og murring nedentil. Mange av de sympt. jeg har kan jo godt være et resultat av progestankapslene. Vet at jeg ikke kan gjøre annet enn å smøre meg med tålmodighet. Problemet er at den er ikke-eksisterende for øyeblikket ) Det blir spennende å følge deg framover. Skal XXX-e alt jeg har for deg!! klem Hei! Sniker meg inn her for å ønske deg lykke til med testen på tirsdag (hvis du klarer å vente så lenge ) Høres veeldig positivt ut så jeg krysser alt jeg har for 2 blå for deg på tirsdag!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70273-n%C3%A5r-kan-jeg-teste/#findComment-338923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.