Maye Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sa han hvor mange han hadde behandlet (med 5% sjanse) som ikke ble gravide? Om han har behandlet 19 andre med 5% sjanse som ikke ble gravide, har han samme resultat som jeg ville hatt ved å krysse fingrene for dere. Det er utrolig hva alternative behandlere slipper unna med. Noe skal man tro på, så om fingerkryssing fungerer for deg; gratulerer. Det er uansett ikke å komme bort fra at Østens medisin har eksistert mye lenger en Vestens medisin, og tro kan flytte fjell. Folk blir fulle av å drikke alkoholfrie drikker når de tror det er alkohol i, og friske av placebo medisiner. For meg fungerer fotsone terapi, det har jeg brukt for å gjennopprette veskebalansen i kroppen, fastlegen min dyttet på meg glass på glass med vanndrivende (som jeg har kastet nå etter 4 mnd med fotsone terapi) og det var helt naturlig for meg å nevne at jeg skulle ta et forsøk og gjerne ville ha tilleggshjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70274-erfaring-med-alternativ-behandling/page/2/#findComment-339789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.