Gå til innhold

Erfaring med alternativ behandling?

Anbefalte innlegg

Sa han hvor mange han hadde behandlet (med 5% sjanse) som ikke ble gravide? Om han har behandlet 19 andre med 5% sjanse som ikke ble gravide, har han samme resultat som jeg ville hatt ved å krysse fingrene for dere.

Det er utrolig hva alternative behandlere slipper unna med.

Noe skal man tro på, så om fingerkryssing fungerer for deg; gratulerer.

Det er uansett ikke å komme bort fra at Østens medisin har eksistert mye lenger en Vestens medisin, og tro kan flytte fjell. Folk blir fulle av å drikke alkoholfrie drikker når de tror det er alkohol i, og friske av placebo medisiner.

For meg fungerer fotsone terapi, det har jeg brukt for å gjennopprette veskebalansen i kroppen, fastlegen min dyttet på meg glass på glass med vanndrivende (som jeg har kastet nå etter 4 mnd med fotsone terapi) og det var helt naturlig for meg å nevne at jeg skulle ta et forsøk og gjerne ville ha tilleggshjelp.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...