Gå til innhold

Vi skaper våre problemer selv.

Anbefalte innlegg

Gjest To blå øyne

Jeg er konen til Gregor og jeg vil kort gi min versjon av vårt sexliv. Min mannn onanerer ofte i enerom og særlig aktiv var han da han fikk ny sekretær. Hun er like gammel som meg og han la aldri skjul på at han var svært forelsket i henne. Hver dag kom han hjem og snakket om hvor lekker kropp hun hadde, og han skjøv meg mer og mer ut av livet sitt. Inntil da hadde vi hatt et fint sexliv, men nå onanerte han på badet nesten hver morgen når han trodde at jeg sov. Han snakket med henne om alt som hadde med sex å gjøre. Jeg ble også dratt med i deres koseprat. Min mann hadde fortalt henne om meg og også at jeg var lidenskapelig i sengen. At vårt sexliv skulle bli et samtaleemne på en arbeidsplass, syntes jeg var svært krenkende og sårende. Og jeg ble svært ulykkelig og dette sa jeg til ham. Han svarte at han aldri hadde hatt det så bra som nå! Jeg forstod at virkningen av lykkepillen hadde svekket hans dømmekraft. Han forstod omsider at han måtte velge meg eller henne, for etter to år ønsket jeg separasjon. Etterhvert har det gått bedre mellom oss og jeg har foreslåått at han slutter å onanere, slik at han kanskje får det til med meg. Men da svarer han at det kan være helsefarlig...! Han gjør altså ingenting selv for at vi skal få et bedre sexliv. Ingen kosekvelder med god vin og peiskos, ingen klem og oppmundtende ord. Han liker best å fly ned i sentrum dagen lang. Vi er alle frie mennesker og jeg lar ham selvsagt gjøre det han vil. Men når vi skal elske, legger han hele tyngden sin på meg med den store magen i spissen så jeg får nesten ikke puste. Han klarer imidlertid ikke å fullføre et samleie og det gjør meg noe frustrert, selv om det ikke betyr all verden. Han er rett og slett for sexfiksert og har lett for å forelske seg i andre kvinner selv om han snart er 75 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70310-vi-skaper-v%C3%A5re-problemer-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...