Gå til innhold

Føler du at vi i dette samfunnet miser mye av indentitenen vår?

Anbefalte innlegg

Får enn følelse at mange føler de må gjøre seg til og skjule eller bedre egen indentitet for at andre og det motsatte skjønn skal bedre like dem.

Men samtidig vil veldig mange at de skal bli tatt for å være seg selv som jeg syns er det beste.

Hvorfor ikke være mer ærlige og åpne og la hverandre se være mindre dårlige sider/vaner og si det til hverandre på en rolig,positiv måtte hvor man viserat en vil hjelpe.

Føler at vi sklir mer omer fra hverandre i dette teknologiske samfunnet og veldig mange er enige men hva er de villig til å gjøre med det?

Er ikke familie venner viktigere enn penger og makt og rikdom?

Hvis enn ikke har venner og familie å kunne dele pengene med og hygge seg sammen med hva skal enn da med penger,prestise,makt og ensomhet?

Ikke rart vi glir fra hverandre som venner, familie, ekteskap og kjærester hvis vi ikke blir mer omtenksomme for hverandre, bedre til å kommunisere og bedre til å se egne feil og la andre på pekke mine mindre gode sider/vaner og være ydmyke til la andre som gjerne vil hjelpe hjelpe.

Fortsetter under...

Tror det er mye i det du sier, men samtidig tror jeg at det er en av de uunngåelige bi-effektene av samfunnet i sin helhet. Det gjelder "bare" å finne riktig balanse for seg selv, uten at det på noen måte trenger å være så lett.

".........."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...