Gjest HVASKALJEGGJØRE!?!?!?!?! Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei! Jeg er en gutt på 24 år, og jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år. Er veldig glad i henne, og har akkurat dristet meg til å si at jeg elsker henne. Vi bor hver for oss, og har det stort sett bra i sammen. Men jeg syns at jeg alt for ofte kikker etter andre jenter. Kjæresten min er veldig pen, men likevel ser jeg etter andre jenter på gata... Mange ganger tenker jeg at dette er jenta jeg vil gifte meg med, men likevel tar jeg meg i å tenke at det hadde vært deilig å ikke ha kjæreste - eller i verste fall å tenke at jeg har lyst på en annen kjæreste!!! HVA ER GALT!? Jeg vet nesten med meg selv at dersom jeg skulle gjort det slutt, så ville jeg i etterkant angret som bare det, og tenkt at "det var det teiteste jeg kunne gjøre". På mange måter tror jeg ikke at jeg kan få noen bedre kjæreste enn hun jeg har nå, men likevel blir jeg liksom ikke fornøyd... Vi deler samme interessert, har samme livssyn, kommer fra samme bakgrunn osv. Jeg skjemmes over å si det, men litt for mange ganger tar jeg meg i å tenke at "jeg skulle ønske hun hadde litt penere ben/rompe" eller lignende. Dette er en utrolig overfladisk og sjåvinistisk ting å bare tenke, siden vi tross alt har vært sammen i over ett år - og det er jo ikke utseendet som teller i det lange løp. Men jeg kan ikke styre det. Jeg lurer på om jeg rett og slett er for opptatt av utseendet, og at jeg hardt og brutalt ikke synes kjæresten min ser bra nok ut.... Det er en utrolig stygg ting å si, og jeg ville aldri i livet sagt det til henne! For hun er jo så pen, og snill, og omtenksom!!! Og jeg er jo glad i henne!!! På den ene side så vil ikke forholdet vårt fungere dersom mine tanker og følelser fortsetter og/eller utvikler seg. På den annen side, så håper og tror jeg at dette vil endre seg - men jeg syns det har holdt på ganske lenge nå! HVA SKAL JEG GJØRE!?!?!?!?!? Det er jo henne jeg vil dele livet mitt med, men jeg blir liksom ikke fornøyd! Hjelp meg!!!! Jeg vil ikke ta feil avgjørelse!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei, Dette kan man si er det klassiske eksempel på at man tror muligens det er grønnere på den andre siden Det du tenker og realiteten er ikke det samme. Om du er så glad i henne som du sier, så reflekter nøye over dette. Jentene du kikker etter behager deg der og da, men husk alle har sine feil.. noen har feil du kan leve med, mens andre har feil du absoulutt ikke kunne ha klart å leve med. Jeg personlig synes desidert at det å kunne leve med sin partners "værste sider" er utrolig viktig. Noen løper fra den ene parneren til den andre gjennom hele livet sitt. Ser ut som de aldri finner det de leter etter. Noe å tenke på! Ønsker deg lykke til i alle fall. Det går an å kikke ned i stede for å kikke etter andre også ;o) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-338921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HVASKALJEGGJØRE!?!?!?!?! Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei, Dette kan man si er det klassiske eksempel på at man tror muligens det er grønnere på den andre siden Det du tenker og realiteten er ikke det samme. Om du er så glad i henne som du sier, så reflekter nøye over dette. Jentene du kikker etter behager deg der og da, men husk alle har sine feil.. noen har feil du kan leve med, mens andre har feil du absoulutt ikke kunne ha klart å leve med. Jeg personlig synes desidert at det å kunne leve med sin partners "værste sider" er utrolig viktig. Noen løper fra den ene parneren til den andre gjennom hele livet sitt. Ser ut som de aldri finner det de leter etter. Noe å tenke på! Ønsker deg lykke til i alle fall. Det går an å kikke ned i stede for å kikke etter andre også ;o) Mvh Takk for svar! Joda, det er nettopp dette med grønt gress og gjerder og sånt... Og har reflektert en stund. Jeg har ikke tenkt å gi opp, men det sliter på meg... Faktisk så har vi det finest sammen når vi ikke er i Oslo (jobber her, men kommer fra sørlandet). Det vrimler av pene damer i Oslo, mens på hjemstedet mitt har jeg en fast vennegjeng uten så mange spennende jenter... Jeg føler meg utrolig overfladisk!!!!!! Men det er ikke noe lett selv om jeg innser det! -Jeg må jo gi forholdet vårt mer tid - det vil jeg absolutt. PS! Til deg og dere andre: Jeg setter pris på flere kommentarer!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-338932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Takk for svar! Joda, det er nettopp dette med grønt gress og gjerder og sånt... Og har reflektert en stund. Jeg har ikke tenkt å gi opp, men det sliter på meg... Faktisk så har vi det finest sammen når vi ikke er i Oslo (jobber her, men kommer fra sørlandet). Det vrimler av pene damer i Oslo, mens på hjemstedet mitt har jeg en fast vennegjeng uten så mange spennende jenter... Jeg føler meg utrolig overfladisk!!!!!! Men det er ikke noe lett selv om jeg innser det! -Jeg må jo gi forholdet vårt mer tid - det vil jeg absolutt. PS! Til deg og dere andre: Jeg setter pris på flere kommentarer!! For meg så ser det ut til at du ikke helt har blitt voksen...ditt dilemma er at du kanskje er midt i mellom? Du vet at gresset ikke er grønnere, men fristelsen og din urolige ungom i deg vil ikke helt at det skal være slik kanskje Kommer selv fra sørlandet forresten ;o) Du vet selv at det er dumt å gjøre noe som kan ødlegge forholdet ditt...tror ikke du blir fornøyd før du kanskje får et svar som: lev livet nå og bind deg senere ...eller no. Akuratt som du vil ha aksept for å følge dine små fristelser. Men siden du er så glad i denne jenta du har og kan tenke deg å leve resten av livet sammen med henne, så prøv å finn et bøtemiddel ;o) uten å være utro eller forsake henne, men som inkluderer henne. For eksempel sprite opp og gjøre noe spennende....?? ikke vet jeg...synes da syndt på deg, men bearbeid det i stede for å gi etter for det. Det kan du i alle fall ikke angre på senere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-338942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 det er ikke noe galt med deg eller tankene dine. det er faktisk ganske så normalt sku jeg tru. den perfekte kvinne finnes ikke (selv om noen hevder det). du vil alltid finne en feil eller skavank, men den dagen du treffer den som er ment for deg så blir disse "feilene" glemt, de betyr ingenting lengre, for selv om det kanskje er det ytre du faller for, så er det personen du blir glad i. (tro meg, det går ikke ann å være sammen med en kropp dersom innmaten er borte) det at du begjærer noe annet er i og for seg "vanlig", man ønsker nesten alltid noe annet eller bedre enn det man har. og det er ikke noe galt i å se på andre jenter, så lenge du selv vet hvor grensa går. bare se ikke røre vet du... men så lenge det er din kjære du er glad i og du ønsker å leve livet med, så prøv å vie henne den største oppmerksomheten. (i alle fall når dere er ute sammen) men som du sikkert blir å erfare, gresset er ikke grønnere på andre siden, det har bare blitt klippet litt oftere så det ser "friskere" ut... ta hver dag som den kommer og bruk tid på din kjære... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-339095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg er faktisk uenig med Riksklysa og Taj Mahal at dette går på utseende. Jeg tror det bunner ut i kjernen om du virkelig er glad nok i henne.Jeg syns du virker veldig usikker! Ofte er det slik at når følelser kjølner,begynner man å finne små feil ved partneren! Alle kikker litt på andre uten at det er noe galt av den grunn,men med de tankene du har av det du ser syns jeg du har kommet lengre enn bare å se! Syns selfølgelig at det er flott at du vil jobbe med saken for at du er glad i kjæresten din,men vær sikker i din sak før du binder deg med hus og hjem med henne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-339249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg er faktisk uenig med Riksklysa og Taj Mahal at dette går på utseende. Jeg tror det bunner ut i kjernen om du virkelig er glad nok i henne.Jeg syns du virker veldig usikker! Ofte er det slik at når følelser kjølner,begynner man å finne små feil ved partneren! Alle kikker litt på andre uten at det er noe galt av den grunn,men med de tankene du har av det du ser syns jeg du har kommet lengre enn bare å se! Syns selfølgelig at det er flott at du vil jobbe med saken for at du er glad i kjæresten din,men vær sikker i din sak før du binder deg med hus og hjem med henne! må jo bare spørre; leste du innlegget mitt? vi er jo så og si enige. nå skjønner jeg nær sagt lite... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-339590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 må jo bare spørre; leste du innlegget mitt? vi er jo så og si enige. nå skjønner jeg nær sagt lite... Jo jeg leste det,men jeg forsto ut av innlegget ditt at du mente det var vanlig de følelsene han hadde?At han burde ignorere dem og ikke tro at gresset er grønnere på den andre siden! Jeg mente at følelsene kanskje begynte å kjølne fra hans side..da mener jeg han ikke bør klype seg fast ,når hun kanskje ikke er den rette for ham. Var det feiltolkning av innlegget ditt?I såfall forklar hva du mente med at vi var enige? =o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-339967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jo jeg leste det,men jeg forsto ut av innlegget ditt at du mente det var vanlig de følelsene han hadde?At han burde ignorere dem og ikke tro at gresset er grønnere på den andre siden! Jeg mente at følelsene kanskje begynte å kjølne fra hans side..da mener jeg han ikke bør klype seg fast ,når hun kanskje ikke er den rette for ham. Var det feiltolkning av innlegget ditt?I såfall forklar hva du mente med at vi var enige? =o) nie, jeg tror kanskje vi oppfattet signalene forskjellig, ser det nå, etter at du forklarte hva du mente altså... poenget mitt var uansett at uansett hvor forelsket du er, så finner man seg alltid i situasjoner der man titter på andre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/70368-hva-er-galt/#findComment-340363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.